سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۲۳

اعتراف موسوی به شعارهای انحرافی سبزها

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 108398
ميرحسين موسوي که علاقه خود را نسبت به هرج و مرج و آشوب پنهان نمي کند در ديدار با برخي اعضاي سازمان مجاهدين به طور تلويحي با اعتراف و اذعان به نادرستي و انحراف در شعارهاي جريان سبز گفت: وظيفه ما اين است که شعارها را با دقت ودرست انتخاب کنيم. 
به گزارش رسالت موسوي رسما خواستار پيوستن تمامي گروه ها حتي ضد انقلابيون تروريست در خارج از کشور و معاندين و مزدوران به جريان سبز شد و تاکيد کرد راه سبز بايد به گونه اي تبيين شود که همه هفتاد ميليون جمعيت مخالفان را در بر گيرد. موسوي در بخش ديگر اظهارات خود که به نحو آشکار و بي سابقه اي همسو با سياست هاي جاري ايالات متحده و سازمان هاي جاسوسي آمريکا و بريتانيا و رژيم صهيونيستي مي باشد خواستار ايجاد وبلاگ هاي بسياري در فضاي اينترنتي عليه نظام و يافتن راه هايي براي تجديد حيات دوران جست و خيز نشريات زنجيره اي شد. وي در موضع گيري قابل تامل که نشان از عدم تسلط و اشرافيت وي بر مسائل کلان جامعه و کشورداري دارد با رد نظر و ديدگاه اکثريت قريب به اتفاق کارشناسان و صاحب نظران اقتصادي مبني بر لزوم هدفمند کردن يارانه ها آن را اقتصاد صدقه اي خواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انتشار این خبر ابعاد حماقت این مرد را روشنتر میسازد
Iran, Islamic Republic of
پس چيز چيزش كو !
Iran, Islamic Republic of
چشم فتنه کور شده است. انشاء ا.. در چاه هلاکت سقوط خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
هدفمندکردن یارانه = زلزله ویرانه
Iran, Islamic Republic of
آقای میرحسین من یکی از آن 70 میلیون طرفدارای شما هستم و کاری هم به 24 میلیون طرفدارای احمدی نژاد ندارم، از شما خواهش می کنم به چیز خودتان که همانا قانونمندی است ادامه دهید!!!
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Iran, Islamic Republic of
همه هفتاد ميليون جمعيت مخالفان چي؟!
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر او
خداوند دشمنانش را نابود گرداند
لال از دنيا نري بلند بگو آمين
Iran, Islamic Republic of
واقعا جالب بود... من البته لازم می دونم که خبر دقیق نقل بشه. مثلا احتمال زیاد می دم که ایشون بعدا تکذیب کنه که از ضد انقلاب تروریست دعوت کرده و کمک خواسته.
اما جالب ترین نکته برای من 70 میلیون مخالف بود. اصلا نمی دونم چه جوری حساب کردن. 70 میلیون از چند میلیون؟ یعنی چند درصد مخالف؟ پس این حکومت دیکتاتوریه دیگه، ای بابا راست می گه! امثال من رو بگو که تا حال فکر می کردیم این اطرافیانمون که می گن به احمدی نژاد رای دادن راست می گن! نگو همه از ترسشون بوده... ممنون از آقای موسوی به خاطر اطلاع رسانی!
Iran, Islamic Republic of
تو فکر کن ملت ایران دست رو دست بزارن و اجازه بدن منافقی مثل تو هر غلطی دلش خواست بکنه ما 30 ساله اربابان تو یعنی آمریکا اسرائیل و انگلیس رو سر جاشون نشوندیم تو بی ریشه رو هم زیره گل میکنیم انشاالله .
Iran, Islamic Republic of
خدا را شكر كه همچين انسان بي خردي كه بزرگترين خصوصيتش لجبازي و منوهم بودن اوست رييس جمهور ما نشد....مشكات
Iran, Islamic Republic of
ما در جنگ با آمریکا وتفاله های آن هستیم.امام خمینی(ره)
آقا یکی به داد ایشون برسه بنده خدا رو جو گرفته!
Europe
من مودنم رهبر عزیزمون 8 سال با این ... چه جوری سر کرده
خدا صبرش بده
Ghana
آقای موسوی خدا شفا بدهد ایا از این 70 میلیون زندانیها را استثنا کردی یا نه ؟ 72 تن مردگان ساخته شده استثنا شده یا نه؟ آقای کروبی استثنا شده یا نه؟ دوستان فراری تان که به شما پشت کرده یا رو کرده استثنا شده یانه؟ اگر جواب همه این سوالاتم بلی باشد برات چیزی نمی ماند برو دنبال نقاشی
Iran, Islamic Republic of
بهترین پاسخ:
ما در جنگ با آمریکا وتفاله های آن هستیم.
Iran, Islamic Republic of
دارم مطمئن میشم دچار جنون شده. بیچاره عاقبت به شر شد..طرفدارهای اندکش هم که معلوم الحال هستند. یک عده غربزده.. خودم با 2 تاشون رابطه دارم. ببخشید دارم میگم ..ولی اون 2نفر حتی پیغمبر و حضرت علی را هم قبول ندارن چه برسه به امام خمینی و آیت الله خامنه ای. هر چند همه طرفدارای موسوی این طور نیستند ولی بیشترشون غرب زده و آمریکایی صفت هستند
Iran, Islamic Republic of
70+24=94
:)) جمعیت ایران چند نفره؟؟
بابا باسوادهای طرفدار میرحسین !
Iran, Islamic Republic of
هدفمندکردن یارانه = اولين قدم براي قطع دست موسوي از بيت المال
چرا همه پیام موسوی را منتشر نمی کنید که صحیح تر بشه قضاوت کرد..
Iran, Islamic Republic of
موسوی خودش نماد اقتصاد صدقه ای است حالا ادم شده و هدفمندی یارانه ها رو صدقه می گه؟
Iran, Islamic Republic of
بدون اغراق عرض میکنم من قبلا یکدونه کامنت هم نگذاشتم که به شخصی توهین کنم ولی واقعا آقای موسوی از نظر روانی دچار مشکلات عدیده ایست!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقای میر حسین هنگامی که در نزد حامیان و طرفداران خود هستند خوب صحبت میکنند ولی وقتی به مناظره دعوت میشوند متاسفانه هیچ حرفی جز چیز گفتن ندارند. خدا ایشان را شفا دهد و به راه راست هدایت فرماید