دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۴
۵

افتتاح مدرسه با حضور کتایون ریاحی+عکس

پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۳۱
کد مطلب: 286995
کتایون ریاحی با حضور در روستای شیبکوه بندر چارک در استان هرمزگان یک مدرسه بازسازی شده را افتتاح کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس ، مراسم گشایش مدرسه منظر روستای خرابه ، با حضور کتایون ریاحی و جمعی از مسئولان شهری از جمله شهردار و بخشدار و رئیس آموزش و پرورش و نمایندگان فرمانداری و سازمان بهزیستی استان هرمزگان ، و همچنین با حضور مردم روستای خرابه برگزار شد.

براساس این گزارش، این اولین اقدام رسمی بنیاد نیکوکاری کمک با مدیریت کتایون ریاحی هنرمند نام آشنا و سفیر مهر  بود که در مدت کوتاهی به سرانجام رسید . (بنیاد نیکوکاری کمک از سوم اسفند ماه 1391 رسما گشایش یافته و کار خود را آغاز کرده است.)

تهیه تانکر آب دوازده هزار لیتری و استقرار آن در روستا ، گسترش و بهسازی محیط مدرسه و دو کلاس درس ، تهیه لوازم ورزشی ، تهیۀ لوازم التحریر، همچنین ارسال تغذیه برای بچه های مدرسه به صورت فصلی ، حصار چینی محیط مدرسه و تهیه و تامین آب سرد کن و سرویس های بهداشتی مجزای دخترانه و پسرانه ، احداث زمین بازی و ... ؛ و همچنین تهیه ارزاق به صورت سبد کامل غذایی ، برای تمامی اهالی و ارسال در زمستان 91 و نوروز 92 ، از جمله فعالیت های بنیاد کمک در روستای خرابه بوده است و البته اقدام به تکمیل ، راه اندازی و فعال سازی خانه بهداشت روستا و کمک های دیگر که ادامه دارد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000286/nf00286995-1.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000286/nf00286995-2.JPG
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ستار
عجب.....
تو این مملکت بازیگرا هم برا خودشان شخصیتی شدن ها
بهترین خبر برای ترویج بدحجابی!!!
Iran, Islamic Republic of
یک کار انسانی و اسلامی است .
آفرین به این هنرمند نوع دوست کشورمان .
اینجور کاراباعث رونق کارهای خیر خواهانه می شود .
محمد روح اللهی
بسم الله
رونق کار خیر به چه قیمتی،بعضی کارها هستن که ضررشان بیشتر از سودشان است و این مصداق همان است،تاثیر در ضمیر ناخودآگاه کودکان معصوم که هر طور میخواهی باش ولی کا خوب کن که این خلاف قرآن است :ان الذین امنو و عمل الصالحات،کارخیر زمانی باعث نجات میشه که فرد به تمام آنچه خداوند امر و نهی کرده ایمان بیاره نه یک دین گزینشی داشته باشه.
غلامی
خب بعد این خانم با این حجاب میشه الگوی اون دختران معصوم و بیگناه و ترویج بی حجابی نباید اجازه داداین افراد با این وضع بروند و فعالیت کنند...