جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اسپانيااجازه پروازهواپيماي‌مورالس راصادركرد

چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 296796
دولت اسپانيا امروز چهارشنبه اجازه داد هواپيماي اوو مورالس رئيس جمهوري بوليوي بر فراز آسمان اين كشور اروپايي پرواز كند و براي سوختگيري و ادامه سفرش در شهر لاس پالماس واقع در جزاير قناري فرود آيد .
به گزارش جهان به نقل از ايرنا، منابع وزارت امور خارجه اسپانيا به خبرگزاري رسمي افه اعلام كردند كه دولت اين كشور، روز گذشته نيز اجازه پرواز بر فراز آسمان و سوختگيري در جزاير قناري را براي هواپيماي رييس جمهوري بوليوي صادر كرده بود اما هواپيماي مورالس به طور غير منتظره در وين فرود آمد .

در اين راستا ، مقامهاي بوليوي اوايل بامداد امروز بار ديگر تقاضاي اجازه پرواز و سوختگيري را از اسپانيا كردند كه دولت اسپانيا نيز در ساعت ۹ و سي‌ دقيقه به وقت محلي -۱۲ ظهر ايران -، اين اجازه را داد.

هاينز فيشر رئيس جمهوري اتريش نيز امروز در فرودگاه وين اعلام كرد مورالس در زمان اندكي‌ ، سفر خود به بوليوي را پس از ۱۰ ساعت ماندن در فرودگاه به دليل اينكه چند كشور اروپايي از صدور مجوز پرواز براي او به ظن اينكه ادوارد اسنودن كارمند سابق سازمان جاسوسي آمريكا درهواپيماي او حضور دارد، خودداري كرده بودند، از سر خواهد گرفت .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *