جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
شاگردان قلعه‌نویی به رده سوم رفتند

تساوی خانگی استقلال برابر صبا

جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 389027
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صبای قم در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی به پایان رسید تا شاگردان قلعه‌نویی دو امتیاز خانگی را از دست بدهند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز جمعه با دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صبای قم در ورزشگاه آزادی به پایان رسید که طی آن شاگردان امیر قلعه‌نویی برابر صبای قم به تساوی یک بر یک دست یافتند. سجاد شهباززاده در دقیقه ۷۱ برای استقلال گل زد و ایوب کلانتری دقیقه ۷۴ گل تساوی را وارد دروازه استقلال کرد.

این دیدار در نیمه اول بیشتر در اختیار هافبک های میانی استقلال بود. در این بین جاسم کرار مرد اول خط میانی آبی پوشان بود و حملاتی را روی دروازه حریف طراحی کرد اما آبی ها نتوانستند از این موقعیت ها به گل برسند. با این حال در نیمه دوم استقلال بازهم با میدان داری جاسم کرار تیم برتر میدان بود.

* دقیقه ۱۳: محمد قاضی ضربه ایستگاهی که به دنبال خطا روی کرار بدست آمده بود را با اختلاف اندکی به بیرون زد.

* دقیقه ۱۵ : ضربه محکم وحید علی آبادی از پشت محوطه جریمه با اختلاف ناچیزی از کنار تیرک عمودی دروازه استقلال به اوت رفت.

* دقیقه ۱۷: خسرو حیدری به داخل محوطه جریمه تیم صبا نفوذ کرد اما میلاد فخرالدینی با بی دقتی موقعیتی که این بازیکن خلق کرده بود را هدر داد.

* دقیقه ۲۵ : ضربه محکم ایوب کلانتری را محسن فروزان دروازه بان استقلال به کرنر فرستاد.

* دقیقه ۳۰ : جاسم کرار با حرکتی زیبا از میانه های زمین چند بازیکن صبا را جا گذاشت اما در نهایت با خطای یکی از این بازیکنان متوقف و مصدوم شد و پس از چند دقیقه مداوا به زمین برگشت.

* دقیقه ۳۴ : استقلال بازهم صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که بازهم محمد قاضی این ضربه را زد که مدافعان آن را برگشت دادند.

* دقیقه ۳۸: ضربه کرنر صبای قم را پیروز قربانی با سر به سمت دروازه استقلال زد که محسن فروزان این ضربه را مهار کرد.

* دقیقه ۴۱ : محمد قاضی با بی دقتی پاس خوب جاسم کرار را در محوطه شش قدم صبا به بیرون زد.

* دقیقه ۴۳ : جاسم کرار بازهم با پاسی عالی استقلال را در موقعیت گل قرار داد اما میلاد فخرالدینی نتوانست این موقعیت را به گل تبدیل کند.

* دقیقه ۴۵ : جاسم کرار داخل محوطه جریمه صبا با حرکت مدافع حریف سرنگون شد اما تورج حق وردی داور این بازی اعتقادی به پنالتی نداشت.

* دقیقه ۴۸ : امیر قلعه نویی به داور این دیدار به خاطر نگرفتن یک ضربه کرنر اعتراض کرد.

* دقیقه ۵۲ : ایوب کلانتری در موقعیتی تک به تک می توانست صبا را به گل برساند که محسن فروزان این ضربه را مهار کرد.

* دقیقه ۵۴ : سجادشهباززاده داخل محوطه جریمه صبا صاحب موقعیت شد اما توپ با پای او فاصله گرفت و دروازه بان توپ را دفع کرد.

* دقیقه ۵۵ : کمک داور یک ضربه خطا برای استقلال اعلام کرد که با اعتراض مدافعان صبا همراه شد. این ضربه ثمری برای آبی ها نداشت.

* دقیقه ۵۸ : خسرو حیدری سانتری بسیار خوبی را برای محمد قاضی ارسال کرد که این ضربه را مهرداد طهماسبی دروازه بان صبا به کرنر فرستاد.

* دقیقه ۶۰ : سجاد شهباززاده یک موقعیت تک به تک دیگر را برای استقلال از دست داد.

* دقیقه ۶۴ مدافعان استقلال غفلت کردند تا دو مهاجم صبا در موقعیت گلزنی قرار بگیرند اما آنها هم نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

* دقیقه ۷۱ : در محروه جریمه صبا کرار جاسم یک مدافع حریف را جا گذاشت و توپ را در اختیار شهباززاده قرار داد که او با ضربه آرام دروازه حریف را باز کرد.

* دقیقه ۷۴ : ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه با یک ضربه بغل پای فنی دروازه استقلال را باز کرد. بعد از این گل هواداران استقلال نسبت به عملکرد دروازه بان این تیم اعتراض کردند.

* دقیقه ۸۰ : مسعود حق جو بازیکن صبا از جناح راست توپی را روی دروازه استقلال ارسال کرد که ضربه سر ایوب کلانتری با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

* دقیقه ۹۰ : استقلال صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد که آندرانیک تیموریان این ضربه به مدافعان حریف کوبید تا یک ضربه کرنر حاصل شود.

با این تساوی تیم فوتبال استقلال ۲۳ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. صبای قم هم با ۲۰ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *