جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

ترویج مدل اقتصادی از طریق "قورباقه پخته"

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 409727
معاون فناوری اطلاعات و رسانه های نوین مرکز فضای مجازی بسیج کشور گفت: استعمار جدید غربی ها بر مبنای سیاستی با عنوان قورباغه پخته و از طریق شبکه های اجتماعی انجام می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، روح اله مومنی نسب عصر پنجشنبه در جمع طلاب حاشیه شهر مشهد در تالار اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: در این مدل اقتصادی استعماری، مصرف کننده تمامی هزینه های کالا و خدمات دریافت کرده را می پردازد و برای ترویج این سیاست تلاش می کند.

مومنی نسب گسترش شبکه های اجتماعی را ترویج نوعی مدل اقتصادی جدید دانست و گفت: استفاده بیشتر از شبکه های اجتماعی نوعی سیاست را که مبنای استعمار جدید است ترویج می دهد که به آن در اصطلاح مدل قورباغه پخته گفته می شود.

وی با ابراز نگرانی در خصوص ضربه های نامحسوس دشمن به بدنه اسلام از طریق شبکه های اجتماعی مجازی گفت: شبکه های اجتماعی مجازی با هدف تخریب ایرانی ها گسترش یافته است.

روح اله مومنی نسب افزود: ایرانیان در آمارجهانی تا ۱۴ درصد از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و این درحالی است که خود آمریکایی ها تنها ۱۰ درصد عضو این شبکه ها هستند.

این کارشناس فضای مجازی دشمنان سازنده این فضا و مروج آن را ترفندی زیرکانه برای تخریب اسلام دانست و تصریح کرد: میدان دادن به صهیونیست، آمریکا و اسراییل فقط زمینه را برای جولان های ضد اسلامی آنان فراهم می کند.

وی ادامه داد: رییس جمهور آمریکا در یکی از سخنرانی هایش ابراز کرده است که خود از این شبکه ها استفاده نمی کند و به مردم کشورش گوشزد می کند این شبکه ها برای آمریکایی های ساخته نشده است.

معاون فناوری اطلاعات و رسانه های نوین مرکز فضای مجازی بسیج کشور گفت: در سال ۱۳۸۹ حتی سرنگ های بیمارستانی در کشورمان تحریم شد و در مقابل سرعت اینترنت افزایش یافت.

وی افزود: در این خصوص اوباما در یکی از پیام های نوروزی اش بر گسترش شبکه های اجتماعی مجازی به صورت مداوم تاکید کرده و اعلام می کند به این شبکه ها برای عضویت هر ایرانی پول پرداخت می کند.

مومنی نسب استفاده از گوشی های ساده تلفن برای مکالمات و پیام ها را پیشنهاد کرد و افزود: مدیر اجرایی شرکت گوگل به صراحت از در دسترس داشتن اطلاعات تمام کاربران به صورت آرشیو و ساماندهی شده با حق فروش گفته و طبق اظهار وی تفاوتی بین اطلاعات حذف شده و غیر آن نیست.

معاون فناوری اطلاعات و رسانه های نوین مرکز فضای مجازی بسیج کشور بر توسعه شبکه های اجتماعی داخلی تاکید کرد و گفت: طبق آمار، مردم کره جنوبی ۸۳ درصد از اینترنت استفاده می کنند که من در یک تحقیق دانستم که درصد بیشتری از این رقم مربوط به استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی داخلی است.

وی با هشدار به کاربران شبکه های اجتماعی مجازی گفت: با عضویت و گسترش شبکه های اجتماعی مجازی، دسترسی دشمنان به روحیات و سلایق مردم هر جامعه بیشتر شده و قدرت ایجاد موج های اجتماعی و ایجاد اختلاف در خانواده ها برای دشمن آسان تر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Japan
آره حق با این آقاست، شبکه های اجتماعی فیسبوک، فیلم های هالیودی، شبکه های مستهجن همه برای بین بردن کشور ایران اسلامی است !!!!!! یکی نیست به این آقا بگه توی این کشور اینقدر بی کفایتی و بی تدبیری و فساد دولتی وجود داره که باعث فلج کردن کشور شده، حالا این آقا دنبال مقصر بیرون از کشور می گرده. با تشکر