جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴
او در انفرادی است، روزه نگیرد

یادداشت جوانفکر برای ملک زاده

چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب: 179327
اينک وارد ماه مبارک رمضان شده‌ايم و پسنديده نيست كه او و افرادي نظير وي، در چنين شرايطي به روزه‌داري بپردازند.
عصر ایران : سرپرست روزنامه ایران در سرمقاله امروز این روزنامه به دفاع از ملک زاده پرداخته است.

علی اکبر جوانفکر با اشاره به بازداشت "محمد شریف ملک زاده" توسط دستگاه قضایی نوشته است: اکنون ۴۰ روز از بازداشت و نگهداري آقاي محمد شريف ملک‌زاده معاون سابق وزير امور خارجه و دبير شوراي عالي ايرانيان خارج از کشور در زندان انفرادي سپري شده است. گروهي از نمايندگان مجلس اتهام او را مسائل مالي و غيرمالي عنوان کردند اما هنوز به‌طور رسمي مشخص نشده که اتهام وارده به او چيست و به چه جرمي در بازداشت به سر مي‌برد؟

آقاي محمد شريف ملک‌زاده، از سوابق فراوان خدمت به کشور برخوردار است و با اين حال دستگاه قضايي حق دارد براي روشن شدن هرگونه اتهام و ابهامي، از او بازجويي کند اما به راستي آيا ۴۰ روز زندان انفرادي براي روشن شدن حقيقت کافي نيست؟ اينک وارد ماه مبارک رمضان شده‌ايم و پسنديده نيست كه او و افرادي نظير وي، در چنين شرايطي به روزه‌داري بپردازند. زمان روشن شدن حقيقت فرا رسيده و بايد به مردم گزارش داده شود که بازداشت‌ها و بازجويي‌هاي انجام شده از اين افراد، چه نتيجه‌اي در بر داشته است؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا جوانفکر جزو علما شده !!؟؟ ایشان بر چه اساسی فتوا داده ملکزاده وسلف و همپالگی های ارجمنش نباید روزه بگیرند؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
حرف حق است اگر پاسخی دارید بیان کنید که 40 روز ایشان در بازجویی و بازداشت بوده است آیا متهم مجرم است یا خیر تبرئه شده است باید تکلیف وی روشن شود
Iran, Islamic Republic of
اخی ایشان چقدر رئوف هستنند پس از 88 تا حال در خواب بودند ویا این اقایان خونشان رنگین تر از دیگران است ...
United States
ببخشید اقای جوان فکر شما بهتر است به فکر اینده خودتان باشید .تاریخ بهترین معلم است.