سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

دلسوزان‌معیشت‌مردم حاشیه‌سازی نمی‌كنند

يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 402328
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه حاشیه‌ برای اقتصاد و معیشت مردم سم است، گفت: کسانی که دلسوز معیشت و اقتصاد مردم هستند، حاشیه‌سازی نمی‌کنند.
به گزارش جهان، مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه مردم از دولت‌ها انتظار دارند به مسائل معیشتی و اقتصادی آنها توجه کند، گفت: رسیدگی به مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم حق مردم است و دولت‌ها باید در در زمینه تمام تلاش خود را بکنند.

وی با بیان اینکه هیچ نامزدی در انتخابات ریاست‌‌جمهوری نبوده که شعار حل مشکلات اقتصادی مردم را مطرح نکرده باشد، تاکید کرد: بعد از پیروزی کاندیدا در انتخابات ریاست‌جمهوری، مطالبه مردم از رئیس‌جمهور درباره شعارهای اقتصادی به حق است.

شاکری با بیان اینکه دولت باید در مقابل توطئه‌های نفتی تدابیر لازم را داشته باشند و مهمترین تدبیر توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: ما تجربه فروش ۵۰۰ هزار بشکه ۵ دلاری را هم داشته‌ایم و در دوران دفاع مقدس و دهه ۶۰ با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر این توطئه غلبه کرده‌ایم و امروز هم لازم است بیش از پیش به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران، پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را مرهون مقاومت و پایداری ملت ایران در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی و نظام سلطه توصیف کرد و گفت: با پایداری و مقاومت و توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به راحتی می‌توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

وی در پایان با بیان اینکه حاشیه‌ برای اقتصاد و معیشت مردم سم است، گفت: کسانی که دلسوز معیشت و اقتصاد مردم هستند، حاشیه‌سازی نمی‌کنند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *