پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

تفاوت فتنه بعدی و فتنه88 از زبان سردار نقدی

پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 163522
رئيس سازمان بسيج مستضعفين، تصريح كرد: بايد بدانيم جنس فتنه‌هاي بعدي با آنچه در فتنه ۸۸ ديديم ، متفاوت خواهد بود.
به گزارش ايسنا، سردار محمدرضا نقدي در همايش جهاد فرهنگي كه با حضور اقشار فرهنگي بسيج برگزار شد، با هشدار نسبت به فتنه هاي پيچيده پيش روي ملت ايران گفت: ملت عزيز ما بايد بسيار هشيار باشند و بسيجيان عزيز نيز به دقت حوادث را رصد كنند، چرا كه فتنه هايي كه در آينده پيش روي ماست، پيچيده تر است و بايد بدانيم آخرين فتنه آخرالزمان شبيه ترين آن ها به حقيقت است و پيچيدگي آن حتي با فتنه عميق ۸۸ هم قابل قياس نيست.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: در هم شكستن فتنه عميق ۸۸ كه دشمن چند دهه براي آن برنامه ريزي كرده بود، امتحان سختي بود كه ملت ايران با سربلندي از آن خارج شد، اما بايد بدانيم جنس فتنه هاي بعدي با آنچه در فتنه ۸۸ ديديم متفاوت خواهد بود.

وي ادامه داد: علي رغم عمقي كه فتنه ۸۸ داشت و از همه ظرفيت‌هاي افراد به ظاهر موجه استفاده شد، در صحنه عمل ما با كساني مواجه بوديم كه آشكارا در روز قدس روزه خواري مي كردند، با كفش نماز مي خواندند و در ايام سوگواري به شادي و پايكوبي مي پرداختند و شناخت ماهيت آن ها كار سختي نبود، اما در فتنه بعدي شرايط بسيار غبار آلود و تشخيص حق از باطل بسيار دشوار تر خواهد بود و ممكن است با عده‌اي مواجه شويم كه با نام قرآن و نماز و علاقه ظاهري به عدالت و مهدويت، به مبارزه با ولايت بر خيزند و چه بسا منحرفان با نام صالحين رو در روي انقلاب بايستند.

نقدي با تاكيد مضاعف بر لزوم هشياري بسيجيان و حراست بيش از پيش آن ها از مرزهاي فرهنگي كشور، تصريح كرد: پيچيدگي فتنه هاي آينده و شباهت بسيار زياد آن ها با جريان حق، قدرت بصيرت بسيار بيشتري مي خواهد.

وي تصريح كرد: براي پيروزي بر فتنه‌هاي آخرالزمان بايد بصيرت كسب كنيم و همانطور كه خداوند فرموده است: «ان تتقوا الله يجعل لكم فرقانا»، راه كسب بصيرت و پيروزي بر فتنه ها، رعايت تقواي الهي و تمسك به ولايت است.

وي با اشاره به رشادت هاي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، خاطر نشان كرد: رشادت هاي رزمندگان اسلام، اتحاد جماهير شوروي را به نابودي كشاند و در ادامه در اثر حركت الهي انقلاب اسلامي، امروز ايالات متحده پوشالي آمريكا از هم فروپاشيده است، اما به دليل سانسور شديد خبري خيلي از واقعيت هاي غرب، از ديدگان ملت ها پنهان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا اعتقاد و التزام به خدا و امام زمان(عج) و ولایت مطلقه فقیه داریم از هیچ چیز هراس نداریم.