جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۱
۹

اهدای اولین نشان "ابوذر" به استاد حسن رحیم‌پور ازغدی

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 404623
اولین تندیس نشان ابوذر توسط مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به حسن رحیم‌پورازغدی به‌ پاس مقام شامخ علمی و انقلابی وی اهدا شد.
اهدای اولین نشان "ابوذر" به استاد حسن رحیم‌پور ازغدی
به گزارش جهان به نقل از مهر، اولین تندیس نشان ابوذر توسط حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حریزاوی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به حسن رحیم‌پورازغدی به‌ پاس مقام شامخ علمی، دینی و انقلابی وی اهدا شد.

رحیم‌پورازغدی با حضور در جمع مدیران و اساتید منتخب حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کشور، با تبیین بخش‌هایی از مباحث رسالت الهی، بر حرکت علم محور، با الهام از سیره انبیاء الهی، خصوصاً مقام شامخ حضرت رسول اکرم(ص) تأکید نمود و افزود: تنها الگوی عملی دین در جامعه اسلامی و تحقق آرمان‌های اسلام عزیز، شناخت و درک صحیح سیره ایشان است.

وی با انتقاد از انحرافاتی که بنام دین و توسط برخی از شخصیت‌ها با سوابق دینی و انقلابی صورت می‌گیرد، وظیفه اساتید حوزه و دانشگاه را زدودن این انحرافات و معرفی اسلام حقیقی برشمردند.

در پایان متنی از سوی مدیران و اساتید قرائت و در قالب لوح تقدیر به رحیم‌پورازغدی تقدیم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
United States
جزاک لله خیرا
مهردادبابصیرت و متفکرونابغه و اسلام شناس
سلام و صلوات و رضوان خدا بر علامه و حکیم بزرگ حسن رحیم پورازغدی مدظله العالی سلام انبیای عظام واولیای کرام خدا برحسن رحیم پورازغدی حفظه الله سلام فرشتگان مقرب خداوندی برحسن رحیم پورازغدی ایدئولوگ و تئوریسین برجسته انقلاب فیوضات و الطاف خفیه و جلیه ذات اقدس ربوبی بر فرزندصدیق اسلام و شیعه راستین علی و نائب برحق امام زمان حسن رحیم پورازغدی روحی له افداء
امیر
بهتر است عمل به اموزه های دینی که در گفتار استاد رحیم پور هست را از خود شروع کنیم و با تعاریف خود ایشان را مانند بسیاری از انقلابیون سابق !! گمراه نسازیم
آقا مهرداد یه کم زیادی خودتو تحویل نگرفتی!با بصیرت..متفکر.. نابغه...اسلام شناس ....
خداوند ایشان را در این راه ثابت قدم و ذر پناه خودش مصون و محفوظ بدارد آمین
حاج عباس
اگر مرد باشند و سیاسی بازی در نیرند دوی را باید به علی مطهری بدهند
آدمیزاد
آقای پور ازغدی البته در زمین خودش است...
برازندشونه
کریمی
حقش بیشتر از اینهاست.... بخاطر مقاومت در مقابل افراطی های سکولار...!!!!!!!!