جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

فرمانده ناجا در ایام دفاع مقدس+تصاویر

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۰۵
کد مطلب: 381728
سردار اسماعیل احمدی مقدم سمت‌هایی چون فرماندهی سپاه سردشت، فرماندهی دانشگاه علوم انتظامی، معاون هماهنگ کننده ناجا، جانشینی نیروی مقاومت بسیج و فرماندهی منطقه مقاومت بسیج تهران بزرگ را بر عهده داشته است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم به سال ۱۳۴۰ در محله نارمک تهران متولد شده است. وی در سال ۱۳۵۶ برای گذراندن دروس حوزوی عازم شهر مقدس قم گردید و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت کمیته انقلاب اسلامی و سپس در سال ۱۳۵۸ وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردید. ایشان مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم اجتماعی از دانشگاه تهران، مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی را در دوره فرماندهی و ستاد ارتش و دکترای علوم دفاعی را در دانشگاه عالی دفاع ملی گذراند.


سردار سرتیپ دکتر اسماعیل احمدی مقدم در کارنامه خدمتی خود سابقه ۸ سال حضور مستمر در جبهه های حق علیه باطل و مسوولیت هایی همچون: فرماندهی سپاه سردشت، فرماندهی دانشگاه علوم انتظامی، معاون هماهنگ کننده ناجا، جانشینی نیروی مقاومت بسیج و فرماندهی منطقه مقاومت بسیج تهران بزرگ را دارد.


سردار مقدم در سال ۱۳۸۴ با حکم فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) به سمت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب گردید.














نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پری
سردار خسته نباشی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من سردار خیلی دوست داشتنیه ...
سحر کلباسی
سلام من پدرم را ار دست دادم ولی بهش میگم با با خیلی دوستتت دارم