شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

آیت الله نوری همدانی وارد شهرستان پیشوا شد

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب: 411021
آیت الله نوری همدانی در آخرین برنامه سفر سه روزه خود به جنوبشرق استان تهران، وارد شهرستان پیشوا شد و مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، بعدازظهر امروز آیت الله حسین نوری همدانی در سومین روز از سفر خود به جنوبشرق استان تهران به شهرستان پیشوا سفر کرد و مورد استقبال علما و روحانیون، مسئولان و مدیران اجرایی و مردم شهید پرور این شهرستان قرار گرفت.

سفر به شهرستان پیشوا آخرین برنامه آیت الله نوری همدانی در سفر سه روزه به شهرستان های جنوبشرق استان تهران است، این مرجع عالیقدر پیش از این در میان مردم و مسئولان شهرستان های ورامین، پاکدشت و قرچک حاضر شده بود.

برگزاری مراسم استقبال از آیت الله نوری همدانی، دیدار با حاجیه خانم جنیدی، زیارت بارگاه ملکوتی امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) و دیدار با مردم شهرستان پیشوا در این آستان واجب التعظیم از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این سفر است.

آیت الله نوری همدانی پس از دیدار با مردم پیشوا و زیارت بارگاه ملکوتی امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع)، شامگاه پنجشنبه، به سفر سه روزه خود به شهرستان های جنوبشرق استان تهران پایان می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
خداوند این مرجع بزرگ و بازوی توانای ولایت را حفظ و بدیشان طول عمر بیش تر همراه با سلامتی عنایت کند.