شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۳

اشتباه عجیب در فدراسیون فوتبال/ تمرین خطای هند روی آنتن زنده +عکس

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 375824
عادل فردوسی پور و محمد فنایی در برنامه ۹۰ کلاس آموزش خطای هند گذاشتند.
اشتباه عجیب در فدراسیون فوتبال/ تمرین خطای هند روی آنتن زنده +عکس
به گزارش جهان به نقل از خبر، تصاویر بسته برنامه ۹۰ نشان داد به عکس اعتراض مسئولان باشگاه استقلال ، تصمیمات داور بازی این تیم با سپاهان کاملا درست بوده و خسرو حیدری توپ را با دستش از جلوی خلعتبری زده بود. همچنین تصاویر گویای این بود که گل دوم تیم سپاهان هم سالم بوده است. در زمان بحث فردوسی پور و فنایی برای تشخیص هند بودن یا نبودن پنالتی سپاهانی ها ، فنایی و عادل فردوسی پور با توپ این صحنه را شبیه سازی کردند.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000375/nf00375824-1.jpg

پرده‌برداری ازیک اشتباه عجیب درفدراسیون فوتبال

همچنین در همان ابتدای پرسش و پاسخ عادل با مهمان‌ها، بحث كوكب خانم و داستایوفسكی كه از جانب علی دایی مطرح شده بود به میان آمد كه نصیرزاده به عنوان رئیس كمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال از خود به عنوان فردی كه تخصص نوشتن آیین نامه دارد، دفاع كرد.

پس از آن احمد براتی كارشناس حقوقی فوتبال روی خط برنامه آمد. براتی گفت: «نصیرزاده آدم مطلع و با پشتكاری است. ولی نظر من در مورد كمیته حقوقی چیزی نیست كه ایشان می‌گویند. روسای كمیته‌های حقوقی فیفا، یوفا و كنفدراسیون فوتبال آسیا حقوقدان هستند. اگر ما بخواهیم با منطق آقای نصیرزاده پیش برویم نیازی نیست كه رئیس كمیته پزشكی یك پزشك باشد. من می‌توانم بروم جای دكتر هاشمیان به عنوان رئیس كمیته پزشكی بنشینم؟ در دنیا این مسئله رعایت شده. این‌ها از بدیهیات هستند. رئیس كمیته حقوقی بنا بر منطق باید یك فرد حقوق دان باشد.»

نصیرزاده كه از براتی ایراد گرفت نام رئیس كمیته حقوقی فیفا را نمی‌داند، در دفاع از خود گفت: «پشتكار شما هم قابل تقدیر است. اگر كسی بود كه تحصیلات حقوق داشت و اطلاعاتش هم خوب بود، عالی بود. ولی جایگاه من قانونی است. در آیین نامه آمده كه این كمیته دارای یك نفر رئیس، یك نایب رئیس و ۵ نفر عضو است.»

عادل فردوسی‌پور هم از عوامل برنامه نود خواست كه مشخص كنند چه كسی رئیس كمیته حقوقی است و بعدا مشخص شد كه حرف براتی درست بوده. نصیرزاده هم در توجیه این اشتباه خود گفت كه مكاتبات فدراسیون فوتبال با كمیته حقوقی فیفا، با شخصی به نام ماركو انجام می‌شود. در حالی كه براتی به درستی گفته بود كه رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، رئیس كمیته حقوقی فیفا هم هست. حالا مشخص نیست شخصی كه با فدراسیون فوتبال ایران مكاتبه می‌كند، كیست و اصلا آیا در فیفا سمتی دارد یا نه؟ نصیرزاده هم وقتی متوجه این موضوع شد، از تعجب جوابی برای این موضوع نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر علی دایی
حالا اگه فدارسیون فوتبال بخواد با كمیته حقوقی مكاتبه كند نامه خطاب به چه كسی تهیه و ارسال میگردد؟
با توجه به اینكه آقای نصیرزاده اسم ایشون رو نمدونند پس به چه كسی نامه می زنند؟
وای برما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شمسايي
آقاي فردوسي پور واقعا براي توجيه كار آقاي كارشناس داوري در برنامه ديشب متاسفم
بردار جان استقلال پرسپوليس هيچ ارزش كار خودت رو پايين نيار