جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳

روایت خبرنگار دیوار به دیوار اتاق مذاکرات از برنده تا این لحظه!

چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۴۸
کد مطلب: 415027
خبرنگار اعزامی مهر به لوزان حاشیه های خواندنی از لوزان روایت می کند، حاشیه هایی که اگر چه از متن مهم تر نیستند اما به نوبه خود قابل توجه هستند.
روایت خبرنگار دیوار به دیوار اتاق مذاکرات از برنده تا این لحظه!
به گزارش جهان، محمدمهدی رحیمی خبرنگار اعزامی مهر به لوزان نوشت: وقتی دیوار به دیوار اتاق مذاکرات هسته ای باشی اما بی خبر از گفتگوهای داخل باید به حاشیه ها پناه ببری شاید کمی از افسردگیت کم کند!

اینجا اینقدر سکوت خبری حاکم شده که حتی شایعه ها هم دیگر محلی از اعراب ندارند و گوش خبرنگارها پر شده از آنها، سعی می کنم اگر فرصت بود بعضی از حاشیه ها رو بنویسم:

خوش گذران ترین مقام حاضر در لوزان

وانگ ئی وزیرخارجه چین بی خیال ترین مقام حاضر در مذاکرات است! بنده خدا راهش هم از همه دور تر ساعت ها باید هواپیما سواری کند تا برسد اینجا به همین خاطر هم قدر لحظه لحظه سفر رو می داند از کل آن استفاده می کند.

بازدید از موزه های لوزان، دویدن کنار دریاچه، دیدار با رئیس کمیته بین المللی المپیک و ... بخشی از برنامه های دیروز آقای وزیر بود

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000415/nf00415027-1.jpg

اینقدر راهش دور بود و دیر رسید که داخل هتل محل مذاکرات جا برایش نمانده بود، در هتل مجاور اتاق گرفتند و مجبور است مدام بین ۲ تا هتل در رفت و آمد باشد!

خلاصه این روزا هر لحظه ممکن است وانگ ئی رو در یه جایی از این شهر یهویی رویت کنی.

برنده مذاکرات تا این لحظه

فروشگاه coop یک فروشگاه زنجیره ای معروف در سوئیس است که شعبات بسیار زیادی در هر شهر دارد و به نبست قیمت هایش مناسب تر از بقیه فروشگاه هاست. البته فقط به نسبت.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000415/nf00415027-2.jpg

مثلا آنجا می شود آب معدنی نیم لیتری را با ۴۰۰۰ تومان خریداری کرد به جای اینکه در رستوران ۱۱۰۰۰ تومان بخرید!

از قضا یکی از شعبات کوچک coop سرکوچه هتل مذاکرات است و این روزها حسابی پر از مشتری است و کاسبی اش سکه!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *