جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۱
الیاس نادران مطرح کرد:

تخلف هیأت رئیسه مجلس با عدم وصول سؤال کرسنتی/ متهمان پرونده در پست‌های کلیدی!

شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 435025
نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر تخلف هیأت رئیسه مجلس به خاطر در دستور قرار ندادن سؤال از وزیر نفت درباره پرونده کرسنت گفت: اخیرا شنیدیم دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی منع پرس و جو درباره کرسنت را لغو کرده است.
تخلف هیأت رئیسه مجلس با عدم وصول سؤال کرسنتی/ متهمان پرونده در پست‌های کلیدی!
به گزارش جهان، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر تخلف هیئت رئیسه مجلس به خاطر در دستور قرارندادن سؤال از وزیر نفت درباره پرونده کرسنت، گفت: اخیراً هم شنیدیم که دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی منع سوال درباره کرسنت را لغو کرده است، لذا دیگر بهانه‌ای برای در دستور قرار ندادن سؤال از آقای زنگنه وجود ندارد.

وی از نگرانی نمایندگان نسبت به وضعیت پرونده کرسنت سخن گفت و افزود: ما گاهی از ظرفیت‌های خود استفاده نمی‌کنیم؛ یعنی در محاکم بین‌المللی رأی بر علیه ما صادر می‌شود که اصلاح آن کار دشواری بوده و گذشت زمان نیز به سود ما نیست.

نادران به لزوم در جریان گذاشتن نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جزئیات پرونده کرسنت سخن گفت و اظهار داشت: مجلس باید از ابعاد پرونده مطلع باشد و بداند دولت اکنون درباره آن چه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سوال از وزیر نفت در این باره یکی از راه‌هایی است که دولت را ملزم به پاسخگویی می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان درباره آخرین وضعیت متهمان پرونده کرسنت که در مسئولیت‌های خود ابقا شده بودند، گفت: این متهمان هنوز در مسئولیت‌های کلیدی وزارت نفت حضور دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
در مورد جماعتی که فضایی شدن کشورشون را با لفظ میمون هوا کردن بی ارزش معرفی میکنن و افتتاح شعبه همبرگر مک دونالد را واقعه ای تاریخی و مثبت ارزیابی میکنن چه فکری میشه کرد؟
....تصویه جساب شخصی وباندی چه کارمثبتی...
United States
چقدر از این تخلفات که نادران می گه زیاد شده نه؟
مجید مجد
United States
به نظر من این کرسنت شده هلوکاست
یه نگاهساده داشته باشید می فهمید
کدوم باند دقیقا؟اون باندی که فضاحت کرسنت رو بار آورد یا وکیل الدوله هایی که روی اون فضاحت سرپوش گذاشتند ؟
مگه لاریجانی فامیل ریس جمهور نیست ؟؟؟؟
این تنها تخلف هیئت رئیسه مجلس نیست .اخریش هم نیست.
هیئت رئیسه به اسم اصولگرائی رای جمع کرد وبه کام ..شد.
خداوند لعنت کند نمایندگانی که با رای مردم به مجلس راه می یابند اما به مردم ظلم میکنند

اقای شریعتمداری اسامی را بگویید تا مردم بشناسنشون ودیگه رای ندهند

آقای شریعتمداری پیگیر باش چون این خواست مردم است
نه خواست نمایندگان خائن به مردم
Iran, Islamic Republic of
پرونده کرسنت یه پرونده‌ای شده که هر از چند گاهی عده ای با هو و جنجال می خوان ازش بهره برداری سیاسی بکنن. با نزدیک شدن به انتخابات هم این شارلاتان بازی ها زیاد تر میشه. اگه این افراد مدارک محکمه پسند دارن بهتره از مسیر قوه قضاییه و روال قانونی و طی مراحل دادرسی و صدور حکم در دادگاه کارشون رو پیش ببرن. با شارلاتان بازی کار به جایی نمی رسه.
جناب نادران شما که مثلا خبر داری هر چه میدانی اعلام کن بالاخره صدای فرد خاطی در میاد و جواب میده. ضمنا چرا شورای امنیت سوال از کرسنت را نه الان بلکه از ابتدا ممنوع کرده که مورد سوء استفاده طرفین ماجرا قرار گیرد.