شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مردان در بي‌حجابي از زنان سبقت گرفته‌اند

سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 175628
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: امروز مردان جامعه ما در بي‌حجابي و بي‌عفتي از زنان سبقت گرفته‌اند و مسئولان با برنامه‌ريزي‌ دقيق و كارشناسانه بايد مانع از آسيب‌هاي جدي بر پيكره فرهنگي جامعه شوند.

به گزارش فارس، سردار حسين همداني در نخستين جشنواره عفاف و حجاب كه امروز در تالار امام خميني(ره) دانشگاه علوم پزشكي تهران برگزار شد، اظهار داشت: ملت ايران بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در خنثي‌سازي توطئه‌ها و فتنه‌ها تجربيات ارزشمندي را كسب كرد و هر زماني كه مردم حضور داشته باشند، توطئه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌كنند.

وي گفت: انقلاب اسلامي ما با همه انقلاب‌ها متفاوت است همچنين مبارزه، تثبيت نظام و خنثي كردن فتنه‌ها همواره با تكيه به كمك‌هاي مردمي بوده است و هر زماني كه مردم حضور داشته باشند، شاهد پيروزي‌هاي زيادي خواهيم بود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اضافه كرد: غفلت مسئولان در حوزه مسائل فرهنگي بسيار تأسف‌بار است، مسئولان و مديران سطوح بالاي فرهنگي نبايد از توليدات ضدارزشي و ضداسلامي غرب عليه ايران غافل شوند، به دليل اينكه غرب در حال تلاش براي تغيير ارزش‌ها و اعتقادات ماست.

سردار همداني افزود: در صورت از بين رفتن اين اعتقادات انقلاب ما ديگر يك انقلاب واقعي نخواهد بود و به تعبير رهبر معظم انقلاب اسلامي تنها يك پوسته از آن باقي مي‌ماند.

وي ادامه داد: امروز مردان جامعه ما در بي‌حجابي و بي‌عفتي از زنان سبقت گرفته‌اند و مسئولان با برنامه‌ريزي‌ دقيق و كارشناسانه بايد مانع از بروز آسيب‌هاي جدي بر پيكره فرهنگي جامعه شوند.

سردار همداني اظهار داشت: در بسياري از مناطق تهران هيچ اثري از لباس ملي و اسلامي به چشم نمي‌خورد و اين نشانگر غفلت مسئولان در اين زمينه است چرا كه افراد جامعه لباس مناسب خود را در فروشگاه‌ها پيدا نمي‌كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *