پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲۶
۸۱
اخبار ویژه و کوتاه

هشدار آیت الله مکارم به دولت/ ناراحتی هاشمی رفسنجانی از تغییر قاضی پرونده پسرش

سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب: 368020
روایت بهزاد نبوی از پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان ... نام سران فتنه «اندیشمند» در کتابی با مقدمه حجت الاسلام سیدحسن خمینی ... مهلت استیضاح کنندگان به وزیر علوم ... ناطق نوری: با این روش شکست خواهید خورد ... انتشار كتاب شعر يك شاعر مسأله‏ دار ... بازداشت حامی همزمان هاشمی و مشایی
هشدار آیت الله مکارم به دولت/ ناراحتی هاشمی رفسنجانی از تغییر قاضی پرونده پسرش
گروه سیاسی جهان نيوز ـ خبرنگاران جهان نيوز در حین تلاش رسانه ای خود برای کسب خبر، به خبرهایی در پس پرده گفته های رسمی، دست می یابند که منتشر نمی شوند. جهان نيوز هر سه شنبه تعدادی از این خبرها را پس از بررسی صحت و سقم آن منتشر می کند که تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه شده است. 

ناراحتی هاشمی رفسنجانی از تغییر قاضی پرونده پسرش

»
خبرنگار جهان مطلع شد با نزدیک شدن رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی که خبر آن را در هفته گذشته اعلام کردیم، قاضی مقیسه، به عنوان قاضی پرونده وی مشخص شده است. گفته می شود آقای اکبر هاشمی رفسنجانی از تغییر قاضی پرونده مهدی هاشمی ابراز ناراحتی کرده است.

روایت بهزاد نبوی از پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان

» به گزارش جهان، آقای بهزاد نبوی که اخیرا با سپری شدن دوره محکومیتش از زندان آزاد شده، در اظهارات قابل تاملی گفته است: پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان عوض شده و این برای جریان اصلاحات خطرناک است. وی در توضیح این ادعای خود می گوید: الان (بعد از آزادی) دخترهایی که پیش من می آیند، می خواهند با من دست بدهند. یا نوری زاد که از بهاییت دفاع کرده و گفته پای بهائیان را می بوسم، طرفدار ما شده است. دراویش گنابادی پیش ما می آیند و از ما اعلام حمایت می کنند. قبلا در (هفته نامه) عصر ما، مطلب می زدیم و نهضت آزادی به ما فحش می داد ولی الان ما تبدیل شدیم به قهرمان آنها.

نبوی با خطرناک خواندن این وضعیت می گوید، این ماجراها بهانه به دست مخالفان ما خواهد داد.

هشدار آیت الله مکارم به دولت

» خبرنگار جهان مطلع شده اخیرا آیت الله مکارم شیرازی در پیامی خطاب به آقای روحانی نسبت به فعالیتهای وزیر علوم، استاندار سیستان و بلوچستان، وزیر فرهنگ و آقای یونسی دستیار رئیس جمهور هشدار داده است.

نام سران فتنه «اندیشمند» در کتابی با مقدمه حجت الاسلام سیدحسن خمینی

» به گزارش جهان، به تازگی کتابی تحت عنوان "انقلاب اخلاقی راهی به رهایی" با همکاری آستان حرم امام خمینی(ره) و ستاد ارتحال ایشان به صورت مشترک منتشر شده است. نویسنده آن آقای زارع است که با مقدمه حجت الاسلام سیدحسن خمینی نوشته شده است. نویسنده در این کتاب حجت الاسلام سیدحسن خمینی را در کنار آیت الله جوادی آملی قرار داده و از میرحسین موسوی و سران فتنه به عنوان اندیشمندانی که عدالت را بر اساس فضیلت های اخلاقی می دانند یاد شده است.

مهلت استیضاح کنندگان به وزیر علوم

» خبرنگار جهان مطلع شد در جلسه مشترک آقای فرجی دانا وزیر علوم با تعدادی از نمایندگان مجلس که معاون پارلمانی رئیس جمهور و معاون پارلمانی وزیر علوم نیز حضور داشتند، یک هفته برای اصلاح رویه های افراطی این وزارتخانه به وزیر علوم فرصت داده می شود و مقرر می شود چنانچه رویه های توافق شده اصلاح نشود، طرح استیضاح وزیر علوم که هم اکنون حدود ۶۰ امضا دارد، به جریان افتد.

میزان استقبال از نمایشگاه قرآن

» به گزارش جهان، نمایشگاه قرآن امسال به دلیل تغییر مکان نمایشگاه و انتقال به باغ موزه دفاع مقدس، تا این لحظه نسبت به سالهای گذشته با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه نشده است. همچنین زمان نمایشگاه قرآن به مدت ۱۰ روز کم شده است.

ناطق نوری: با این روش شکست خواهید خورد

» گفته می شود آقای ناطق نوری اخیرا جلسه ای با آقای نهاوندیان داشته است. به گزارش جهان، وی در این جلسه به نهاوندیان گفته است: اشتباهات دولت آنقدر زیاد است که اگر این گونه ادامه پیدا کند دیگر لازم نیست کسی علیه شما و دولت اقدامی کند، خودتان با این روش شکست خواهید خورد.

آخرین گزارش امنیتی درباره عراق

» به گزارش جهان، آخرین گزارشها در مورد عراق حاکی از آن است که جریان داعش با احتساب نیروهای بعثی حدود ۹۵ هزار نفر شده اند. گفته می شود ۵ هزار نفر نیروی آموزش دیده از لیبی وارد عراق شده اند. در حال حاضر خط مقدم جریان داعش توسط افغانی ها اداره می شود.

انتشار كتاب شعر يك شاعر مسأله‏ دار

» به گزارش جهان، علی اكبر ياغی تبار كه سابقه سرودن اشعار ساختارشكن و سياسى اعتراضى عليه نظام را در كارنامه ادبى خود دارد، اقدام به انتشار كتاب مجموعه شعر «مثل داش آكل» - كه طرح روى جلد آن به وضوح دو انسان عريان در حال معاشقه را نشان می دهد - در انتشارات نیماژ تهران كرده است.

وى چند سالى است كه در فضاى مجازى اشعارى را در تعريض نسبت به اصل نظام درج نموده و اين اقدام را به كاربران ديگر نيز توصيه می كند. سال قبل، نشريات سلطنت‏ طلبان در آمريكا ضمن درج اشعار وى، ادعا كردند كه به‏ علت مواضع سياسى مخالف، از سوى نظام تحت فشار قرار دارد.

ممنوعيت ذكر نام خدا در فيلمهاى والت ديزنى‏

» به گزارش جهان، دو تن از آهنگسازان وابسته به كمپانى والت ديزنى در مصاحبه‏ اى فاش كردند كه ذكر نام خداوند و به‏ طور كلى استفاده از مضامين دينى و مذهبى در محصولات والت ديزنى ممنوع است.

اين دو نفر افزودند: استوديوى والت ديزنى يكى از مكان‏هايى است كه در رابطه با مسائل دينى، محدوديت اعمال می كند. استفاده از كلمه خدا نيز در اينجا ممنوع است. البته شما در خود والت ديزنى می توانيد اسم خدا را بياوريد ولى نمی توانيد از آن در فيلم‏ها استفاده كنيد.

گفتنی است، شركت والت ديزنى پردرآمدترين شركت رسانه‏ اى در جهان محسوب می شود. اين شركت كه در زمينه توليد انيميشن‏ هاى كودكانه فعاليت می كند، در كنار ساير چهره‏ ها و شركتهاى هاليوودى تبديل به يكى از پيشگامان حمايت از ارزش‏هاى جديد غربى مانند همجنس‏ بازى و يا شيطان‏ پرستى شده است.

بازداشت حامی همزمان هاشمی و مشایی

» خبرنگار جهان با خبر شد، مدیرمسئول یکی از روزنامه هایی که همزمان از آقایان هاشمی رفسنجانی و مشایی دفاع می کرد، اخیرا به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است.

مذاکره درباره موضوعات داخل پرانتز

» به گزارش جهان، در مذاکرات وین ۵ که پنج روز به طول انجامید، قرار بوده که متن توافق نامه شروع به نگارش شود. گفته می شود در نگارش متن توافق نامه مواردی که اختلافاتی در آن وجود دارد را در درون پرانتز قرار می دهند که در باره آن موارد در دوره های بعدی مذاکره کنند. آقای ظریف در کنفرانس خبری اعلام کرده است: تعداد پرانتزها از تعداد کلمات توافق نامه بیشتر است. گفته می شود تعداد مسائل اختلافی (موارد داخل پرانتز) ۱۸ عنوان بوده است.

کاهش همراهی روسیه و چین در مذاکرات

» خبرنگار جهان با خبر شد ۲ کشور روسیه و چین برخلاف دوره های قبلی مذاکرات، مواضع سخت تری نسبت به ایران داشته اند و همراهی آنها نسبت به گذشته کمتر بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یقین
Iran, Islamic Republic of
اگر به اظهار نظر ها و اعمال اصلاح طلبان در طول 17 سال گذشته و قبل آن نگاه کنیم،متوجه می شویم که هم سکولارند و هم با ولایت فقیه مشکل دارند و ...
حااااااامد
روحانی مجکریم
United States
دلارها کار خودش رو کرد ...
سبز88
آخی!! شما غربی هستی بهت ساخته!!!
نه اونچه مسلمه اینه که خود آمریکا تایید کرده برای جلبک های بی مصرف بودجه تعیین می کرده .
علی اصغر
مشکل اصلاح طلب ها با جمهوری اسلامی دقیق بر این است که این نظام در پی محو رژیم حرامزاده کودک کش سگ وحشی نجس است . شما برو اظهار نظرهای سران این جماعت از رفسنجانی بحرمانی تا کروبی و خاتمی و عبدلله نوری و کرباسچی خوئینی ها کاظم بجنوردی مهاجرانی وحتی ...ساقط شده صانعی را مطالعه کن بیین دقیق رژیم سگی را به رسمیت میشناسند.
جناب ! تو مثل اينكه پول مي گيري و مأموريت داري در سايتها ولگردي كني و از هرفرد و گروه و باندي كه يك سرش .. به هاشمي وصل باشه,دفاع كني؟!!
ایرانی
بی سواد. ...
عشق هاشمی
مثل تو ولگردی!!!!!
عشق دلار و کرسنت ...
آخه عاشق چیه رفسنجانی شدی؟
ایران من
کسی با توهین پیشرفت نکرده کوچولو. درس حرف بزن
لرستان
عشق علاقه نسبت به آقای هاشمی قابل توصیف نیست. پول گرفتی فوش بدی؟؟؟؟
چند شیتیل گرفتی دفاع کنی؟
درود بر هاشمی
آخر حقارت ....
زهیر
هاشمی=آزادی
روحانی مچکریم
یعقوب آل صیهون
ازمن هم درود برهاشمی و روحانی
محمد
برروحانیشو قبول دارم اما اون یکی را هرگز
محمد
آزادی؟! گمان میکنم آن 8 سال خفقان هنوز بجه بودی!
این را راست گفته دوباره باید توی دهنشو زده مثل فتنه 88 که شکست خوردند
سید
اقای بی نام توهین رسم ما نیست.
برای همه این گرانی های
سبز88
سید حسن خمینی امید وار شدیم بهت
United States
این جلبک سبز احتمالا همون حاااامد باشه چون همیشه این دو نظر در کنار هم هستند ... جلبک های ...
حاااااااااااامد
تروخدا؟!؟!؟ کشف بزرگی بود آپرین آپرین
برخی از اونها البته
احمد
جلبک های سبز بزودی از بین میروند
نه بابا از کی تا حالا؟؟
احمد
حسن خمینی؟ منظورتون همون حسن مصطفویه؟ ایشون که هیچ نسبتی با ارزشهای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی ندارد. در اوج فتنه هم در آغوش خانواده های فتنه بود
9 دی
روحانی ماهم مچکریم
داوود
هم رفسنجانی و هم پسرش ادعا کردن که ازتغییر قاضی پرونده ناراحت هستند ولی شک نکنید که قند تو دلشون آب شده از شادی و دارند فیلم بازی میکنند و فرار به جلو تا گند کار در نیاد از همن حالا باید گفت فاتحه
عشق 24 خرداد
روحانی عزیز ماهم مچکریم
سید
Iran, Islamic Republic of
موسوی و عدالت خواهی؟
موسوی و فضیلت های اخلاقی؟
هیچ وقت فتنه ی 88 از یادمان نخواهد رفت.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
یادگار امام همون به درد یادگاری نوشتن تو این کتابها میخوره
مرگ بر فتنه گر
حااااااامد
چه ربطی داشت؟؟!!!
رجب
یادگار امام فرزند کوچک احمد آقاست
حااااااااامد
سید حسن خمینی خدا نگه دار تو
United States
آرام باش جک
حاااامد
خوبی!!! روحانی مچکریم
زهیر
منظور همون جلبکه
حاااااااااامد
خب ربطی به من نداشت. روحانی مچکریم
زهیر
درود بر دکتر محبوب روحانی 18 میلیونی ما
ما همه خواستار اعدام موسوی فتنه گر هستیم
صادق
مگر نمیدانید از قانون از کشورهای غربی استفاده میکنند غربیها در تمام دنیا جنایت میکنند ولی طرفدار حقوق بشرند جازه حقوق بشر را به آن کسی میدهند که جنایت بیشتر کرده باشد. اسراییل فلسطینیان را میکشند.ولی فلسطینیان بگفته غربی ها تروریست هستند. خلاصه در مرام غربیها باطل حق است حق باطل حالا چرا موسوی وکربی عدالت خواه وفضیلت خواه نباشند کی به کی
اندیشه
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان باید قبول کنند که پایگاه اجتماعی بسیار ضعیفی نسبت به اصولگرایان دارند.
صدافت صداقت اين است نياز ملت
همه اصول گراها هم چندان خوب نيستند بعضي از آنها فقط نقاب اصول گرايي زده اند
اره خیلی جایگاه دارن ...
حااااااااااامد
... اره عمو شما زیادید
هیس 7 درصدی ها فریاد نمی زنند ...
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم این همه جنگولک بازی برای محاکمه پسر دون کورلئونه ایران براچیه ؟! هم مردم هم دولت هم رسانه ها و هم خود ق[...] میدونی که هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد پس این همه دادار دودور برای چیه ؟! بابا بزارید حال کنن برن سد جت اسکی سوار شن برن خیابون انقلاب ساندویج بخورن این به مصلحته از ما گفتن بود !
جواد
Iran, Islamic Republic of
ب... یک جاسوسه.اگه باور نمی کنید،کتاب راز قطعنامه رو بخونید.
داوود
راز قطع نامه راخواندم فرماندهان سیاسی و نظامی جنک دقیق 180 درجه برخلاف نظر امام و رزمندگان فکر میکردند خدا پشبیبان این نظام بود و امام زمان و همت رزمندگان و ملت شریف ایران بقیه با صدام بودند توجه کنید فرمانده جنگ رفسنجانی پشتیبانی کننده جنگ موسوی فرمانده پدافندهوایی کشور روحانی نماینده امام در سپاه عبدلله نوری رئیس تبلیغات جنک محمد خاتمی فرمانده سپاه محسن رضایی فرمانده قرارگاه خاتم الانیا بززگترین قرارگاه جنگ رفسنجانی استاندار خوزستان محسن میردامادی خب قبول داری که با این افراد در رآس ارتش و سپاه واقعٱ خدا کمک کرد
جعفر قاسمی بوسجین
بابا اینکه به جای ناراحتی برای کشور همش ناراحت و نگران فرزندانش است پس مکتب و ملت همه کشک بودند اقا حداقل از روحانیونی مانند گیلانی و و..... یاد بکیرند مصالح اسلام و کشور بالاتر از فرزند و اموال است
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
باید به نظر امام خامنه ای گوش داده که ایشان فرمودن زمانی بود آقایان دم از انقلاب و اسلام میزدند الان 180 درجه تغییر کرده اند
آقای هاشمی و موسوی و... زمانی برای انقلاب زحمت کشیدن ولی الان برای....
Iran, Islamic Republic of
ها[...] این همه تلاش کرد قاضی پرونده را مجاب کرد سوالات را از قبل تعیین و حکم را با امضای خودش مشخص کرد وقتی دید که قاضی عوض شده چه حالی شده. ملت همین امروز و فردا منتظر فراخوانی عف[...] به مردم جهت ریختن بر علیه نظام باشند.
کاهش همراهی روسیه و چین در مذاکرات، یعنی کلاغه اومد راه رفتن کبک رو یاد بگیره راه رفتن خودش هم یادش رفت
محسن
Iran, Islamic Republic of
تندروها باید بدانند دیگر جایی در دل مردم ندارند نشانه آن 24خرداد 92 بود وانشاء اله انتخابات آینده
United States
پس خوبه شما تندروهای اقلیت 7 درصدی بدونید جایگاهی ندارید ...
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر ها هم همینطور
تندروها=اصلاح طلبای فتنه گر
4 میلیون رای اوردن ادعای همه چیشون میشه!!!!!!!1 روحانی مچکریم
7 درصد بیشتره یا 4 میلیون جلبک جان ؟
علی اصغر
خجالت میکشند بگن کاندید اصلاح طلبها عارف بود که زیر7 درصد رآی داشت اقای خاتمی و اقای بحرمانی اگه شما رای داشتیدچرا عارف را _delete کردید خب نگهش میداشتید نا رای شما مشخص بشه چوی اصلاح طلبها میگن روحانی از ماست شک نکنید که دفعه دیگه رای میشه همان رآی کروبی .
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ها.......
حاااااااااامد
فوش بده اره. مردم بیشتر آگاه میشن. فوش بده 18 میلیون میشه 30 میلیون
این ادم از خودشان هست!...
تازه کتاب "مثل داش آكل" نامش را کتاب برادر صادق هدایت به نام "داش آكل" اخذ کرده است.
حاااااااااامد
جهان عزیز مهدی هاشمی ناراحت قاضی پروندش بوده نه ایت الله
ایرانی
محاکمه مهدی هاشمی تمام مسائل پشت پرده فتنه 88 را نشان خواهد داد...
بنفش
وای وای نگران شدیم
وعده ما مردادماه ...
20 مثل همیشه!!!
علی عباس
حرفهای بهزاد،کاملادرست است!....
علی عباس
جهان عزیز،چراکامل نگذاشتیداستاد!؟؟بازهم متشکرم!!
اینا هشدار قبول نمی کنن که
عبدالله خاكي
هموطنان عزيزم: من كاري ندارم براي رياست جمهوري چند نفر واز چند جناح شركت كرد.وگويي آنروز تمام ملت ايران راي نداده بودند وكارخانه اي هم بدون حساب وكتاب وناظر..اين راي ها به احمدي نژاد داد .سوال اين است: آيا انروز قرار بود ايران سه رياست جمهور داشته باشد!!! كه هر سه رقيب با صراحت مي گفتند رايم رابرده اند چون فقط من راي آورده ام.!! و اگر احمدي نژاد برنده نبود. ما قرار بود آن سال رياست جمهور شورايي داشته باشيم وصندلي سه ضلعي!! واز مهندس مدرك قلابي و آقا شيخ با سواد انتظار داريم يكي از آنها مدعي باشد. تا جهانيان خيال نكنند وقتي كانديداهايشان اينقدر هالو بودن .پس واي بحال مردمشان.
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
سلام
این گفتمان بعد از ده ها سال سابقه هنوز رسانه کم دارد .
امیدوارم با کادر سازی سازماندهی شده و تشکیلاتی ظرفیتی ایجاد گردد که در آینده مجموعه هایی با پتانسیل ایده آل این منطق قوی و محکم را منعکس کنند . و این مهم با آینده نگری و سیاستگذاری و برنامه ریزی امثال شما محقق می شود . انشاءالله
التماس دعا
محمد
ه[...] کارنامت که سیاهه ولی قدرتت زیاد فتنه 88 رو هم یه جورایی شما پشت پرده با کمک دخترتون ایجاد کردین ولی کلا نمی تونین نظام رو تغییر بدین چون خدا همه کاراتو زیر نظر داره من به جای بعضی ها از خدا می ترسم
فرزند صالح آخرت بهتر
فرزند نا صالح آخرت ...
Germany
خدايا اخر عاقبت همه مارا ختم بخير بگردان.