جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پای برنامه «پایش» هم به آگاهی باز شد

يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 448120
برنامه پایش امشب 12 شهریور با هدف معرفی خدمات نیروی انتظامی به فعالان اقتصادی به روی آنتن می رود. سردار محمدرضا مقیمی رییس پلیس آگاهی ناجا مهمان این بخش برنامه است.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این برنامه قرار است مسولان ناجا به سوالات و دغدغه های فعالان اقتصادی در خصوص عملکرد این نیرو در حوزه های قاچاق کالا، کلاهبرداری از فعالان اقتصادی، جعل و چک های بی محل و... پاسخ دهند.

سردار محمدرضا مقیمی رییس پلیس آگاهی ناجا مهمان این بخش برنامه است. در بخش دیگر برنامه پایش، کارشناسان اقتصادی، موضوع علل واردات بی رویه روغن نباتی و وابستگی اقتصاد کشور به واردات دانه های روغنی را بررسی و موضع وزارت جهاد کشاورزی را در قبال رفع این مشکل و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی درتولید مواد غذایی جویا می شوند.

رضا شیوا رییس شورای رقابت و علیرضا مهاجر مشاور وزیر جهادکشاورزی و مجری طرح افزایش تولید دانه های روغنی مهمانان تلفنی این بخش برنامه و پاسخگو سوالات خواهند بود. مهمان بخش سوم پایش هم مانند هر هفته یک کارآفرین است که امشب محمد اعتماد، کارآفرین در بخش صنعت پوشاک به استودیوی برنامه می آید. در سوال نظر سنجی برنامه هم از بینندگان پرسیده شده است: به نظر شما کدام بخش از نیروی انتظامی به نسبت موفق تر بوده است؟

۱- آگاهی ۲- راهور ۳- فتا ۴- مبارزه با مواد مخدر
۲۵ کارت هدیه دو میلیون ریالی جوایز شرکت کنندگان در این نظرسنجی است و بینندگان می توانند عدد گزینه مورد نظر را به پیامک ۳۰۰۰۰۱۱۱ ارسال کنید.

برنامه پایش به تهیه کنندگی توحید آتشبار،کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که یک شنبه ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.ب

در این برنامه قرار است مسولان ناجا به سوالات و دغدغه های فعالان اقتصادی در خصوص عملکرد این نیرو در حوزه های قاچاق کالا، کلاهبرداری از فعالان اقتصادی، جعل و چک های بی محل و... پاسخ دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *