پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

حمایت جانانه نوری‌زاده از مشائی

شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 188822
نوری زاده با بیان با ادعای این که مشایی قربانی باندهای قدرتی است که با احمدی نژاد مخالفند اظهار داشت: باندهای قدرت اگر در وارد کردن فشار بر احمدی نژاد کوتاه نیایند، او هم پرونده هایی را رو خواهد کرد!

جام: برنامه "تفسیرخبر" (30 سپتامبر/ 6 مهر) با محوریت بحث راجع به پرونده موسوم به "اختلاس سه هزار میلیاردی" و با حضور مهمانان ثابت جمعه شب های این برنامه یعنی "علیرضا نوری زاده " و "محسن سازگارا" از طریق تلویزیون فارسی صدای آمریکا روانه آنتن های ماهواره شد.

"سازگارا" ریشه این اختلاس را تعیین دستوری نرخ بهره بانکی از سوی دولت و پایین بودن سود سپرده ها نسبت به تورم دانست.

وی مقامات عالی نظام را منشأ اصلی فساد قلمداد کرد و مدعی شد آنان با ترغیب برخی افراد به گرفتن وام های چند میلیاردی، به قانون گریزی دامن می زنند.

"نوری زاده" دیگر مهمان برنامه، انتشار خبر اختلاس مذکور را یک «بازی سیاسی» دانست که توسط "برادران لاریجانی" برای از میدان به در کردن "احمدی نژاد" طراحی و کارگردانی شده است. نوری زاده گفت:«لاریجانی ها و باندهای قدرت، تمام زمینه ها را برای برکناری احمدی نژاد آماده کرده و تمام برنامه ها را ریخته اند. امروز "رحیم مشایی" گوسفند قربانی است که می خواهند سرش را ببرند. اما اگر در وارد کردن فشار بر احمدی نژاد کوتاه نیایند، او هم پرونده هایی را رو خواهد کرد.»!!

پوشیده نیست که حقوق بگیران رسانه های بیگانه، از کوچک ترین دست آویزی برای تفرقه افکنی یا لااقل القای تفرقه بهره برداری شیطنت آمیز خود را می کنند. اما آنچه اهمیت دارد –به ویژه این روزها- اهتمام دستگاه قضایی به شفافیت و تسریع در رسیدگی به پرونده های مفاسد کلان و همچنین هوشیاری قوای سه گانه در نحوه تعامل با یکدیگر و پرهیز همه دلسوزان انقلاب از مجادلات بی حاصل دشمن شادکن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا من کاري ندارم که منظور رسانه هاي خارجي از اين صحبتها چه ؟
که البته همان که شما فرموديد درست است ولي يک نکته بسيار مهم آن است که امام عظيم الشان ما فرمود که مراقب باشيد که چگونه عمل مي کنيد نکند که روزي بيگانگان از شما تعريف کنند و يا اينکه هروقت ديديد بيگانگان کسي را تمجيد مي کنند او از انقلاب فاصله گرفته و اگر کسي را مي کوبند بدانيد که راه درست را او دارد مي رود البته سخنان را عين سخنان امام عزيز نگفتم چون عين کلام را پيدانکردم ولي حدودا امام راحل اين چنين فرموده اند
حالا روي سخنم به دکتر احمدي نژاد عزيز است که با شعارهاي انقلابي راي آورده اند شما که ميفرماييد خيلي ها با شما بد هستند و مي خواهند شما را تخريب کنند لااقل ببينيد رهبر عزيزمان چه مي فرمايد يا آخرش اينکه سخنان امام خميني (ره) مجدد مرور نمايند تا ببينند الآن کجاي زمين دارند بازي مي کنند در زمين خودي هستند يا در زمين دشمن
راه کار هميشگي به فرموده امام (ره) پشتيباني از ولايت فقيه است والسلام.
البته بد نيست همه مردم بخصوص سياسيون و مخصوص تر از همه روئساي هر سه قوه يکبار يا چند با دقت وصيت نامه امام را بخوانند
Iran, Islamic Republic of
جالبه!
سؤالم از امثال سازگارا و نوري زاده اين است كه شماها كه همين يكي دو سال پيش بدجور كمر همت بسته بوديد كه احمدي نژاد رو كله پا كنيد و ازش به شدت نفرت داشتيد. حالا چي شده كه دلسوز احمدي نژاد شديد؟
فتنه به اين ميگن ها!