جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۹
۱۱

اظهارات صریح سردار فیروزآبادی علیه عربستان

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 396821
رییس ستادکل نیروی های مسلح تاکید کرد : دلارهای بادآورده نفتی عربستان در خدمت گروه های تروریستی - تکفیری همچون داعش است.
اظهارات صریح سردار فیروزآبادی علیه عربستان
به گزارش جهان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ستادکل نیروی های مسلح، سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی طی سخنانی با اعلام این مطلب افزود : عربستان با افزایش تولید نفت، به غرب اطمینان داد که از نظر تامین سوخت در مضیقه قرار نمی گیرد.

وی گفت: عربستان سعودی پایه گذار و مروج گروه های وهابی تروریستی - تکفیری مثل داعش است و دلارهای بادآورده نفتی را هزینه رشد این گروه ها کرده است.

رییس ستادکل نیروی های مسلح با اشاره به دلیل تشکیل ائتلاف علیه داعش افزود: وقتی خطر داعش برای جهانیان و بشریت روشن شد آمریکا و حامیان داعش در منطقه در یک حرکت سوری و تاکتیکی ائتلاف علیه داعش را راه انداختند، اما در عمل همچنان به کمک های مالی و تسلیحاتی به این گروه ادامه می دهند.

سرلشکر فیروزآبادی عنوان کرد: عربستان با افزایش تولید نفت به آمریکا و غرب که ابر سرمایه داران جهان را نمایندگی می کنند، اطمینان داد که از نظر تامین سوخت در مضیقه قرار نمی گیرند و از طرف دیگر با کاهش قیمت نفت و به تبع آن کاهش درآمد کشورهای ضدتروریستی منطقه را که در برابر داعش می جنگند، تحت فشار مالی قرار دادند.

وی تصریح کرد: امروز خیانت سران آمریکا و غرب بر همه مردم جهان آشکار شده است و اینگونه حرکت های توطئه آمیز نمی تواند جلوی افول قدرت آمریکا، انگلیس و دیگر متحدان آن را بگیرد و مردم آمریکا و کشورهای غربی با ایستادگی و مقاومت در برابر نمایندگان ابر سرمایه داری زنگ فروپاشی قدرت پوشالی غرب را به صدا در آورده اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: امروز حرکت عربستان سعودی و همدستان حامی داعش پانصد میلیارد دلار کشورهای منطقه را متضرر کرده و از سوی دیگر قدرت های غربی را که در بحران مالی و رکود قرار گرفته بودند، سیصد میلیارد دلار تقویت مالی کرده است. بنابراین اکنون آزادگان جهان پرده ای دیگر از ماجرای سهم خواهی ابر سرمایه داران و غارت مردم جهان را برابر خود می بینند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
دم سردار گرم
Iran, Islamic Republic of
الموت لال سعود
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر آل سعود
امیر
اگر از صدام بگذريم، اگر مسأله قدس را فراموش کنيم، اگر از جنايت هاي امريکا بگذريم از ال سعود نخواهيم گذشت. ان‌شاالله اندوه دلمان را را در وقت مناسب با انتقام از امريکا و ال سعود برطرف خواهيم کرد ...
مرگ بر آل سعود.مرگ بر آل سعود.مرگ بر آل سعود.مرگ بر آل سعود........
فرزان فر
Iran, Islamic Republic of
سردار اینا رو میگین آقای هاشمی ناراحت میشنا
Iran, Islamic Republic of
اینها همش ازدیپلماسی خنده سرچشمه میگیره جناب!!!
مرگ بر ال سعود دست نشاندگان رژیم صهیونیستی
ممد
United Kingdom
خدایا سرزمین وحی ، جای شیطان نیست به تو پناه می بریم از القائات وخطوات شیطان
Iran, Islamic Republic of
خیانت عربستان به کشورهای مسلمان منطقه در تاریخ ثبت خواهد شد.
محمد رسولی
... در عین حال شما از اعزام مردم ساده دل ایران به حجاز تحت عنوان حج ! و گرم کردن بازار وهابیت سعودی عقب نمونید. ادامه بدید !!