جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۷
۵

شهادت يکی از مدافعان حرم + عکس

شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 310131
چند روز پیش در دفاع از حرم عقيله بني‌هاشم، حضرت زینب کبري(س) در رويارويي با تروريست‌هاي وابسته به گروهک‌های تکفیری به شهادت رسید.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، شهید صادقی معروف به "ابو ميثم" یکی از فرماندهان برجسته سپاه بدر بود که پس از سال‌ها مجاهدت فراوان در جبهه‌هاي غرب و جنوب کشورمان و حضور در عمليات‌هاي متعدد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عليه رژيم بعثي صدام، سرانجام در سال 1379 هجري شمسي در راه زدودن عتبات عاليات از لوث حکومت رژيم خونخوار عراق، به دست مزدوران صدام به شهادت رسید.

"علی صادقی" (دراجی)، فرزند برومند اين شهید نيز که به عنوان داوطلب دفاع از زينبيه به دمشق رفته بود، راه پدر را در زدودن عتبات مقدسه اهل بيت(ع) اين بار در سرزمين شام از لوث وجود وهابيون و تروريست‌هاي سلفي، به بهترين وجه ادامه داد و چند روز پیش در دفاع از حرم عقيله بني‌هاشم، حضرت زینب کبري(س) در دفاع مقابل حملات عناصر وابسته به گروهک‌های تکفیری، به شهادت رسید.

روح‌مان با يادشان شاد و راه‌شان پر رهرو باد.



شهيد ابو ميثم صادقي (پدر شهيد)
شهيد علي صادقي (پسر شهيد)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام بر شهيدان
Iran, Islamic Republic of
به حق حضرت زينب (سلام الله عليها) با اباعبدالله (علیه السلام) محشور شوند .
خدايا سعادت و لياقت ادامه ي راهشان را به ما بندگان كمترينت عنايت فرما.
ايران كنام شيران
خوش به حالش
جهانبخش
نثار روح طیبه شهداء خصوصاً مدافعان خانم زینب کبری الفاتحه و صلوات
brt
روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد .