چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۱۵
تلاش رسانه مجلس برای ایجاد شکاف میان نمایندگان اصولگرا

وقتی "خبرگزاری خانه ملت" به خانه یک گروه سیاسی تبدیل می شود

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 410437
خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت) در اقدامی یک سویه و جناحی، با انتشار مطالبی علیه حجت الاسلام آقا تهرانی، شأن و جایگاه رسانه مجلس را تا سطح یک سایت خبری وابسته سیاسی، پایین آورد.
گروه سیاست جهان نيوز ـ پس از پخش گفتگوی حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در برنامه «شناسنامه» در روز جمعه، خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ـ که به خبرگزاری خانه ملت مشهور است و تحت نظر رئیس مجلس اداره می‌شود ـ از روز شنبه اقدام به انتشار گفتگو و یادداشت هایی علیه این نماینده مجلس و عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی نمود، که البته طی ساعات گذشته آن را از روی خروجی خود حذف کرد.


به گزارش جهان، این خبرگزاری که پیش از این در ماجرای استیضاح وزیر علوم، در قامت یک مدافع سرسخت وزیر اصلاح طلب و حاشیه‌ساز وارد میدان شده و خود را در یک طرف ماجرا قرار داده بود، این بار نیز ضمن تحریف برخی اظهارات حجت الاسلام آقاتهرانی، در قالب یک یادداشت با عنوان " پیله پایداری بر ریشه‌ی انحراف" با ادبیاتی پرکنایه و خارج از اصول رسانه ای، برداشتهای ناصحیح خود را از اظهارات حجت الاسلام آقاتهرانی روی خروجی سایت خود قرارداد.

خبرگزاری خانه ملت

در واکنش به این اقدام، حدود ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس نیز نامه ای اعتراضی خطاب به هیأت رئیسه نگاشته و از عملکرد جناحی سایت منتسب به مجلس انتقاد کردند.

اقدام این سایت در جهت ایجاد شکاف میان جریان های اصولگرای مجلس پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده است. همچنین این خبرگزاری گاه و بی گاه با فراموش کردن این موضوع که متعلق به مجلس شورای اسلامی است به تریبونی یک طرفه متعلق به دولت تبدیل می شود.


تکرار این اتفاقات در بازه های زمانی مختلف و عدم برخورد قاطع با خاطیان، این شائبه را ایجاد کرده است که تصمیم گیری درباره نحوه موضع گیری این خبرگزاری در یک محفل سیاسی خاص صورت می گیرد. تصمیماتی که هیأت رئیسه و شخص رئیس مجلس باید پاسخگوی آن باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود
آقای لاریجانی! فاین تذهبون!
شما متعلق به جریان اصولگرایی با همه درگیریها و اختلافاتش. بری اون ور مثل یک دستمال کاغذی با شما برخورد می کنند. پس از استفاده لازم، از شما عبور خواهند کرد.
از تجربه آقای ولایتی درس بگیرید.
والسلام
United States
کلا معلومه جناحیه
United States
خب سایت مجلس مگه می شه جناحی باشه
United States
تاسف تاسف تاسف
جهان جان من اینو دیگه منتشر کن
با اکثر متنت موافقم جز اینکه ولایتیو اصولگرا دونستی،ولایتی اومد ک جلیلیو بکوبه،بعدشم ک با چسبونده خودش به امام و اینا رای اصولگراها رو بزنه
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
.. این حرف دل مدافعین واقعی نظام است
این مجلس گرایش به کدام اصول داره !!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسعود مسعود احمد
فقط همین آقای لاریجانی می تواند مجلس را مجلس نگه دارد!
وقتی به جای تبیین اصول افرادی مانند ... می شوند اصولگرا و ومعیار حق و باطل و مخالفت با امثال آنها می شود ملاک انحراف ...
امید
United States
بابا پایداری یک حزب نیست یک...
United States
متاسفانه تلاشهایی می شه که حس میشه دنبال وحدت نیستند
...در دولت قبل حریف را به زمین زد والان بصورت سوری بازی میکندکاری به حریف ندارد ....
ملت ایران با تمام توان از سه فرزند پاک و مقدس خود حاج دکتر محمود احمدی نژاد، حاج دکتر سعید جلیلی و حاج دکتر باقر لنکرانی حمایت می کند و جانش را برای این سه نور چشم فدا می کند تا کور شود هر آن که نتواند دید
United States
خخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
معیار حال فعلی افراد است خدمات گذشته در درجه بعدی است و احمدی با رفتارهای دو سال آخر جایی برای یفاع باقی نگذاشت که حتی با بقیه اصولگرایان مقایسه شود همو که از اللهم عجل لولیک الفرج به جایی رسید که در تشییع جنازه چاوز... ما از رای آن سالها پشیمان نیستیم ولی دیگر حتی صلاحیت نامزدی ریاست را هم ندارد چه رسد به رای حزب الله