پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آخرین تغییرات حوزه هنری مشخص شد

سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 430831
بالاخره پس از مدتها، شایعات تغییر و تحول در بخش‌های مدیریتی حوزه هنری رنگ واقعیت گرفت و با تصمیم محسن مؤمنی‌شریف، محمد حمزه‌زاده به عنوان رئیس سازمان سینمایی سوره انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در حالی خبر تغییر و تحول در دو معاون حوزه هنری شنیده شده است که هنوز ابلاغ رسمی این حکم توسط محسن مؤمنی‌شریف صادرنشده و ظاهراً امروز حکم محمد حمزه‌زاده به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی سوره و فاضل نظری به عنوان معاون هنری صادر خواهد شد.

براساس این گزارش، پیش از این، سهیل جهان‌بیگلری مسئولیت سازمان سینمایی سوره را دراختیار داشت که از مدت‌ها قبل شایعاتی مبنی بر تغییر او شنیده می‌شد و سرانجام این تغییر با جابه‌جایی محمد حمزه‌زاده از معاونت هنری به معاونت سینمایی رنگ واقعیت گرفته است.

همچنین فاضل نظری که در حال حاضر مسئولیت مرکز موسیقی حوزه هنری رادارد، از سوی محسن مؤمنی‌شریف به عنوان معاون هنری با حفظ سمت در مرکز موسیقی معرفی شده است و به احتمال فراوان در آینده نزدیک، فاضل نظری فردی را به عنوان مدیر مرکز موسیقی معرفی خواهد کرد.

براساس این گزارش،‌محمد حمزه‌زاده علاوه بر معاون سینمایی هم‌چنان به عنوان قائم‌مقام ریاست حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *