چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۲
قالیباف:

مذاکره منهای مبارزه مصداق ذلت است

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب: 409736
فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مذاکره منهای مبارزه مصداق ذلت است گفت: امروز شاهد هستیم که عملیات‌های دوران دفاع مقدس در دپارتمان‌های علمی اروپا تحلیل می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار محمد باقر قالیباف امشب در یادواره شهدای فاطمیون خیبر با محوریت شهیدان سردار ابوالفضل رفیعی و رمضانعلی عامل در مجتمع جامعه الحسین مشهد اظهار داشت: یاد دوران دفاع مقدس برای نسل جدید موثر بوده و برای ما نیز یادآور رشادت‌های آنها است.

وی با بیان اینکه جبهه حاکم جبهه اسلام است گفت: اگر باورهای ما الهی و کارهای ما در راه اسلام و منطبق بر فرهنگ اهل بیت نباشد قطعا موفقیتی حاصل نمی‌شود.

شهردار تهران ادامه داد: اگر بتوانیم منطبق بر فرهنگ ائمه(ع) حرکت کنیم و در کنار آن فشارها و مصیبت‌هایی بر ما وارد شود می‌توان امیدوار بود که در پایان سربلندی برای ما حاصل می‌شود.

قالیباف با تاکید بر منحصر به فرد بودن عملیات‌های دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس عملیات‌هایی صورت گرفت که در تمامی دپارتمان‌ها و دانشگاه‌های نظامی جهان تحلیل آن برای کارشناسان تا حدودی سخت بود.

وی اشاره‌ای به سخن امام خمینی(ره) داشت و گفت: امام (ره) روزی جمله راه قدس از کربلا می‌گذرد را به زبان آورد که در این میان برخی به مخالفت پرداختند و برخی دیگر که توانایی مخالفت نداشتند در دل نیشخندی به این سخن زدند.

شهردار تهران افزود: امروزه ما شاهد انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و باورهای اسلامی هستیم که برخواسته از فرهنگ قرآنی و اهل بیت(ع) بوده و در راه قدس نیز از بلندی‌های جولان و در کنار اسرائیل با قدرت عبور می‌کند.

قالیباف اشاره‌ای به اعمال قدرت کشورهای غربی در منطقه داشت و تصریح کرد: با توجه به اعمال نفوذ آمریکا و کشورهای استکباری در جهان در درگیری‌ها و مسائل سیاسی منطقه همچنان ما شاهد آن هستیم که هیچ فعالیتی در منطقه بدون حضور ایران صورت نخواهد گرفت.

وی تاکید کرد: امروزه راه مذاکره از مبارزه می‌گذرد و مذاکره بدون مبارزه به معنای ذلت است.

شهردار تهران با بیان اینکه ما منکر فشارهای اقتصادی نیستیم گفت: چندی است که برخی موضوعات اقتصادی ما را اذیت می‌کند و ما منکر آن نیستیم اما باید در این باره به این موضوع توجه داشته باشیم که روزی دهنده خداوند است.

قالیباف ادامه داد: ما باید به تلاش و فعالیت بپردازیم و با نیت خالص به دنبال عمل درست باشیم و عمر خود را برای مسائل روزمره و دنیوی هدر ندهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دور بعدی رئیس جمهوری سردار مدیریت جهادی
من عاشق مدیریت جهادی و لبخند شیرین قالیباف هستم
بنده هم دور بعد به ایشان رای خواهم داد
انشالله