جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

نخستین قهرمانی تراکتورسازی با خطیبی

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب: 372034
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با برتری مقابل استقلال قهرمان جام شهدا شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در دیدار پایانی تورنمنت چهارجانبه شهدا از ساعت ۲۲:۱۵ امشب (پنجشنبه) استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک تراکتورسازی خاتمه یافت. محمد قاضی (۱۴) برای استقلال گل زد و فرشاد احمدزاده (۳+۴۵) و محسن دلیل (۵۴) گل‌های تراکتورسازی را به ثمر رساندند.

بازی با حملات استقلال آغاز شد، اشتباه حامد لک در خروج از دروازه سبب اعلام خطای هند و یک ضربه ایستگاهی به سود استقلال شد که این فرصت را محمد قاضی در دقیقه ۱۴ به گل نخست تیمش تبدیل کرد.

قاضی یکبار دیگر هم در دقیقه ۲۵ دروازه لک و تراکتورسازی را باز کرد که داور این بار خطای مهاجم استقلال را اعلام کرد. دقایقی بعد شوت بازیکنان تراکتورسازی در پشت محوطه جریمه داسیلوا دروازه‌بان استقلال را به زحمت انداخت اما او توپ را در دو مرحله دفع کرد.

دقیقه ۳۵ ضربه کرنر بازیکنان تراکتورسازی روی سر دیتمار بیکای فرود آمد و با برخورد به زیر تیر دروازه به زمین مسابقه بازگشت تا تبریزی‌ها از رسیدن به گل محروم بمانند.

چهار دقیقه بعد نوبت حبیب گردانی بود که شوت مستقیمش بر روی یک ضربه خطا تیر دروازه استقلال را به لرزه درآورد و بازهم سنگر داسیلوا فرو نریزد. این پایان کار نبود و در دقیقه ۳+۴۵ فرشاد احمدزاده با استفاده از شلوغی مقابل دروازه گل تساوی را وارد دروازه استقلال کرد تا نیمه نخست یک بر یک تمام شود.

در نیمه دوم تراکتورسازی بازی را تهاجمی آغاز کرد و دقیقه ۵۴ محسن دلیل توانست با کنترل توپ درون محوطه جریمه و در ادامه ضربه دقیق دروازه داسیلوا و استقلال را برای بار دوم باز کند.

استقلال که در نیمه دوم بازیکنان تاثیرگذار خود مانند حیدری و بیک زاده، همچنین نفرات جدید چون یعقوب کریمی و جاسم کرار را به میدان فرستاده بود حلقه حملات خود بر روی دروازه تراکتورسازی را تنگ‌تر کرد اما این حملات نتیجه بخش نبود، همانطور که ضد حملات تراکتورسازی هم تغییری در نتیجه حاصل نکرد.

سرانجام در پایان ۸ دقیقه وقت اضافه با برتری دو بر یک تراکتورسازی، رسول خطیبی نخستین قهرمانی را با این تیم کسب کرد.

در دیدار رده بندی این مسابقات بامداد چهارشنبه پیکان با برتری در ضربات پنالتی مقابل ملوان، عنوان سومی را کسب کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجتبی
تبریک به تیم تراکتورسازی. به امید نابودی صهیونیستهای کافر و کثیف با طرفداران سگ صفت غربیها، و آزادی و پیروزی فلسطینیها.