پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

شکست سنگین دانشجویان ایران از برزیل

سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 432037
تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران با قبول سومین شکست، در همان مرحله مقدماتی بازیهای دانشجویان جهان حذف شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا از گوانگجو، در ادامه ناکامی‌های تیم فوتبال دانشجویان ایران، این تیم در سومین و آخرین دیدار مرحله مقدماتی بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد از ساعت یازده صبح امروز (سه شنبه) به وقت محلی در «پابیک استادیوم» شهر کوچانگ به مصاف تیم ملی دانشجویان برزیل رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ به سود برزیل به اتمام رسید.

در نیمه نخست دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند و به خاطر بارندگی و لغزندگی زمین، کار برای بازیکنان ایران و برزیل تا حدودی سخت شده بود. ایران که محمد زارع خورمیزی را به خاطر محرومیت در اختیار نداشت، در این نیمه دو فرصت خوب را به دست آورد، ولی مهاجمان در زدن ضربات آخر کم دقت عمل کردند.

با این حال در دقیقه ۳۰ و زمانی که دروازه‌بان برزیل از دروازه خود خارج شده بود، سید علی فاطمی توانست با یک ضربه زیبا از پشت محوطه جریمه گل اول ایران را به ثمر برساند.

تلاش برزیل برای به تساوی کشاندن بازی ثمری نداشت و بازی در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر ایران به اتمام رسید.

اما در نیمه دوم برزیل به بازی برگشت. این تیم "پدرو آخرو" را به جای "فریرا" وارد زمین کرد و همین بازیکن تعویضی موفق شد در دقایق ۵۱ و ۶۲ برای برزیل گلزنی کند. همچنین "لوییز روبیرو" در دقیقه ۶۳ گل سوم را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۳ بر یک پیگیری شود.

در ادامه تلاش بازیکنان ایران برای جبران نتیجه بعد از گل سوم ادامه داشت تا محمد اوسانی توانست در دقیقه ۶۴ گل دوم ایران را به ثمر برساند.

استفاده برزیل از ضد حملات باعث شد تا شادی گل تیم ایران دوام زیادی نداشته باشد و "پدرو آخرو" گل سوم خود و گل چهارم برزیل را وارد دروازه ایران کرد.

در ادامه خلیل هلالی هم به خاطر انجام خطا روی بازیکن برزیل با کارت مستقیم قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد تا ایران ۱۵ دقیقه آخر را ۱۰ نفره بازی کند.

گلزنی‌های برزیل به همین جا ختم نشد و "خوزه والورد" هم توانست دروازه ایران را باز کند تا در نهایت این دیدار با شکست ۵ بر ۲ ایران به پایان برسد.

تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران با قبول سه شکست در مرحله مقدماتی برابر مالزی، ژاپن و برزیل بدون امتیاز در قعر جدول گروه سوم قرار گرفت تا برای مقام نهم تا شانزدهم سه بازی دیگر انجام بدهد.

با پایان یافتن دیدارهای این گروه، ژاپن و برزیل به مرحله بعد صعود کردند.

ترکیب تیم فوتبال ایران در این مسابقه به این شرح بود: فرزین گروسیان، علی ظهیری (محمد اوسانی)، خلیل هلالی (کارت قرمز مستقیم – ۷۵)، هادی احمدی، معین میرابی، سید علی فاطمی، محمد کرمی (سامان آقازمانی)، علیرضاعسگری (حسین داوودی)، عباس سبحانی و محمد حسین پور (وحید نصرتی).
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *