پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

قلعه‌نویی: کریمی از بهترین‌های ایران است

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 383339
سرمربی استقلال با تمجید از علی کریمی گفت: مربی جدید تیم ملی کار بسیار دشواری پیش رو دارد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز تیمش گفت: به علی کریمی بابت مربی‌گری در تیم ملی تبریک می‌گویم اعتقاد دارم او از خوب‌های فوتبال ماست. من یک سال با او کار کردم و شناخت خیلی خوبی از وی دارم. کریمی از لحاظ فنی هم از بهترین‌های فوتبال ایران بود و فکر می‌کنم کار سختی پیش رو دارد. البته به او چند توصیه دارم که یکی از آنها داشتن سعه صدر است.

او افزود: یک زمانی آقای اولیایی به من گفت که تنها شغلی که آبروی آدم‌ها در گرو ساق پای افراد است مربی‌گری است. یک زمان خود آدم در زمین بود و تلاش می‌کرد اما الان هرچقدر هم که کار کنی، کنار زمین ایستاده‌ای و فریاد می‌زنی تا یک بازیکن به آنچه که مد نظر شماست عمل کند. انصافا مربی‌گری کار بسیار دشواری است.

سرمربی استقلال در پایان گفت: واقعا جای خوشحالی دارد که در این زمانه که بخل و حسد جامعه را فرا گرفته است، علی کریمی وقتی به تیم ملی آمد از همه مربیان ایرانی عذرخواهی کرد. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و می‌دانم که او توانایی‌های زیادی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *