جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵

زمان واریز یارانه تیرماه مشخص نیست

دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 433036
طبق سنوات گذشته ۲۲ هر ماه زمان واریز یارانه نقدی است اما با توجه به تاخیرهای سه ماه اخیر و همچنین عدم اعلام زمان توسط سازمان هدفمندی، زمان واریز یارانه تیرماه مشخص نیست.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، طبق سنوات گذشته ۲۲ هر ماه زمان واریز یارانه نقدی است اما با این وجود طی سه ماه اخیر واریز یارانه‌ها با تاخیر مواجه شده است.

بر این اساس؛ تاخیر در واریزها تا جایی پیش رفت که یارانه ۳۵۰۰ میلیارد تومانی با چهار روز تاخیر و در روز بیست و ششم خرداد ماه به حساب بیش از ۷۶ میلیون جمعیت واریز شد.

از این رو با توجه به عدم اطلاع رسانی سازمان هدفمندسازی، انتظار می‌رود یارانه تیرماه نیز همچون ماه گذشته با تاخیر چند روزه در واریز مواجه شود.

بر اساس این گزارش؛ طبق قانون بودجه سال جاری منابع یارانه نقدی از ۴۲ هزار میلیارد تومان به ۳۹ هزار میلیارد تومان کاهش یافت تا دولت حذف حدود ۶ میلیون نفر را در دستور کار قرار دهد که هنوز و با گذشت ۴ ماه از سال ۹۴، آمار دقیقی از میزان حذف شدگان منتشر نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرهنگی
آقا شما را به خدا در مورد حذف ناعادلانه یارانه جمعی از فرهنگیان از مسئولین پرسش و اطلاع رسانی کنید
نیما راسخ
فکر می کنند از جیب پدرشان می بخشند که اینقدر تعلّل می کنند؟چندرغاز می دهند ، از آن طرف دهها برابرش را بابت پول آب و برق و گاز و تلفن و ... می گیرند.
ناشناس
افزایش قیمت کالا ها و خدمات ، عوارض نوسازی و خدمات پسماندها ، کرایه تاکسی ،اتوبوس ، مترو و . را باید به مبلغ یارانه اضافه کرد.ضمنا هر ماه آه و ناله میشود که بودجه نداریم.روز اول نباید بی گدار به آب میزدید.اینهمه کارشناس اقتصادی ، وزیر و وکیل بود استفاده میکردید. مردم چه تقصیری دارند
من یه جایی فکر کنم همین جهان نیوز بود که خوندم قراره هرماه یارانه ها باتاخیر واریز بشن تا آخر هر 35 روز یکبار واریز بشه یعنی طوری میشه که یارانه ی 2ماه تو جیب دولت میمونه
شیطونک0915
میخواند بزارن بعد جشن هسته ای شون به اصطلاح که عیدی باشه و شایدهم دو برابربدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!