جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کمپ تیم ملی ایران در جام ملت‌ها+تصاویر

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 397532
مدیر اجرایی کمیته سازماندهی محلی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ معتقد است تیم ملی ایران یکی از بهترین مناطق سیدنی و استرالیا را برای تکمیل مرحله آماده‌سازی‌اش انتخاب کرده‌ است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مرحله پایانی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا در تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۱۴ (۹ دی ۹۳) وارد سیدنی می‌شود و تا تاریخ ۷ ژانویه (۱۷ دی ۹۳) در کمپ تمرینی «کرومر پارک» واقع در شهر کرومر در ۲۰ کیلومتری پایتخت استرالیا اردو خواهد زد.

مایکل براون، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی محلی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در این خصوص گفت: ایرانی‌ها یکی از زیباترین مناطق سیدنی و در واقع استرالیا را برای تکمیل مرحله آماده‌سازی خود انتخاب کرده‌اند و اطمینان دارم مردم این منطقه میهمان‌نوازی خوبی از اعضای این تیم خواهند داشت.

مایکل رگان، شهردار وارینگا در این باره اظهار داشت: بی‌اندازه افتخار می‌کنم که میزبان یکی از بهترین تیم‌های فوتبال جهان در کمپ کرومر پارک در سواحل شمالی سیدنی هستیم. برگزاری این تورنمت نه‌تنها باعث ترقی فوتبال می‌شود بلکه اقتصاد محلی استرالیا را هم تقویت می‌کند. شکی ندارم که مردم مهربان سواحل شمالی سیدنی با آغوش باز از تیم ایران استقبال خواهند کرد و خاطره خوشی از حضور آنها در این منطقه رقم خواهند زد.

وی افزود: مایلم از فدراسیون فوتبال ایران، کمیته سازماندهی محلی مسابقات جام ملت‌های آسیا، تمامی مردم وارینگا و شورای شهر وارینگا که سخت تلاش کردند ایران را برای حضور در کمپ کرومر پارک متقاعد کنند، تشکر کنم.

ایران در گروه C یا امارات، بحرین و قطر همگروه است. شاگردان کارلوس کی‌روش در اولین بازی خود از این رقابت‌ها در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۵ (۲۱ دی ۹۳) مقابل بحرین در شهر ملبورن به میدان خواهند رفت.

کمپ فوتبال کرومر پارک در سال ۲۰۰۱ ساخت آن شروع شد و در اول جولای ۲۰۱۲ پس از بهره‌برداری کامل به طور رسمی افتتاح شد. مالک این کمپ شورای شهر وارینگا است. تیم منلی یونایتد بازی‌های خود را در زمین اصلی این ورزشگاه انجام می‌دهد.

در زیر می‌توانید تصاویر این کمپ را مشاهده کنید.










نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *