چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۲

پیشنهاد سردار باقرزاده به کویت

سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب: 377138
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر کشور کویت مایل باشد در مورد تفحص ۶۰۰ تن از مفقودین کویتی که در عراق هستند به آنها کمک خواهیم کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در حاشیه آئین استقبال از شهدای تازه تفحص شده در مرز تمرچین، سردار باقرزاده گفت: شهدای تفحص شده از یگان‌های مختلف و در عملیات‌های والفجر۲، کربلای ۲ و ۷، بیت‌المقدس ۲، نصر ۷ و همچنین عملیات بیت‌المقدس ۴ و ۳ هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین افزود: پس از استقبال مسئولین، مردم و کاروان‌های راهیان نور،این شهدا به شهر ارومیه منتقل و پس از اجرای برنامه های فرهنگی به تهران انتقال داده خواهند شد.

سردار باقر زاده گفت: تعدادی از این شهدا شناسایی شده‌اند که بعداز به دست آمدن اطلاعات تکمیلی و شناسایی کامل به خانواده‌های این شهدا اعلام خواهیم کرد.

سردار باقرزاده افزود: با توجه به اینکه تسلط خوبی در حوزه کاوش پیدا کرده‌ایم،این آمادگی را داریم که اگر کشور کویت مایل باشد در مورد تفحص ۶۰۰ تن از مفقودین کویتی که در عراق هستند به آنها کمک خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: جستجوهای خوبی از جنوب کشور در مناطق فاو، مجنون و همچنین در شرق دجله داشتیم که انشاءالله در آینده نزدیک درجنوب کشور تبادل پیکرهای مطهر این شهدا را خواهیم داشت. ش
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *