جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۲

واردات آزادانه یک کالای مصرفی از آمریکا

جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 457931
رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان با اعلام "قانونی بودن واردات موبایل، تبلت و لپ تاپ آمریکایی در صورت داشتن خدمات پس از فروش" گفت: کالاهای یاد شده و موراد مشابه، صرف نظر از برند یا کشور سازنده‌اش تحت قوانین واردات کالاهای سرمایه‌ای قرار دارند.
به گزارش جهان، یدالله صادقی در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به اینکه باتوجه به ممنوعیت ورود کالاهای مصرفی از آمریکا به ایران، چه تعریفی برای کالاهای مصرفی در نظر گرفته شده است و لوزام الکترونیکی مانند موبایل و لب تاب نیز شامل این ممنوعیت می‌شود یا خیر؟، اظهار کرد: کالاهایی مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و موراد مشابه، صرف نظر از برند یا کشور سازنده اش، تحت قوانین واردات کالاهای سرمایه ای قرار دارند و کالای مصرفی به حساب نمی‌آیند.

وی افزود: دربند ۴ قانون حمایت از حقوق مصرف کننده، کالاهای سرمایه ای و با دوام که خدمات پس از فروش در ایران داشته باشند، می‌توانند در ایران حضور داشته یابند و موبایل، تبلت، کامپیوتر نیز در دسته کالاهای فوق قرار گرفته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اما کوکاکولا و پپسی همواره ازاد است!!!؟؟؟ .... و حتی در هییت های سینه زنی و مجالس دولتی هم مصرف میشود......گرچه همه میدانند این نوشابه ها مضر سلامتی هم هستند!!!!
تازگیا موبایل کالای سرمایه ای شده ؟