چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۰
۲۲
تلاش عربستان برای زیر سوال بردن قهرمانی زنان ایرانی؛

ادعای مضحک رسانه آل‌سعود: بانوان فوتسالیست ایران دوجنسه بودند!

سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 447338
پیش از اعزام هرگونه تیم به مسابقات بین المللی در جهان ابتدا آزمایش مربوط به تعیین جنسیت از بازیکنان گرفته می شود و بعد ورزشکاران به مسابقات اعزام می شوند و تیم فوتسال بانوان ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و طبق پروتکل فیفا این آزمایشات را به طور کامل انجام داده است و در این زمینه جای هیچ شائبه ای وجود ندارد.
ادعای مضحک رسانه آل‌سعود: بانوان فوتسالیست ایران دوجنسه بودند!
سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا: روز گذشته شبکه خبری العربیه وابسته به سعودی ها مدعی شد تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان دو جنسه هستند!

این شبکه خبری که در واقع بنگاه سخن پراکنی دولت معلوم الحال عربستان  در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و ... می باشد و همواره مواضع مخالف جمهوری اسلامی ایران را اتخاذ کرده و ماهیت پلید خود را به نمایش گذاشته است، این بار با انتشار این گزارش مضحک تلاش نموده که شیرینی قهرمانی بانوان فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را از بین ببرد.

جهت روشن شدن اذهان عمومی باید یاد آور شد که پیش از اعزام هرگونه تیم به مسابقات بین المللی در جهان ابتدا آزمایش مربوط به تعیین جنسیت از بازیکنان گرفته می شود و بعد ورزشکاران به مسابقات اعزام می شوند و تیم فوتسال بانوان ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و طبق پروتکل فیفا این آزمایشات را به طور کامل انجام داده است و در این زمینه جای هیچ شائبه ای وجود ندارد.

زهره هراتیان، عضو کمیته پزشکی کنفدارسیون فوتبال آسیا در خصوص ادعای پوچ شبکه خبری العربیه در خصوص تیم ملی فوتسال بانوان بود اظهار کرد:

کنفدارسیون آسیا تا زمانی که مطمئن نشده است با چنین اداعاهایی افراد را به خطر نمی اندازد، و چون این ادعا به صورت عمومی و در رسانه عمومی صورت گرفته و هیچ مدرکی برای اثبات ادعای خود ندارد، بنابراین فدراسیون فوتبال می تواند طی یک نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در ضمیمه آن اسناد مربوط به ادعای پوچ این رسانه، از سازمان اتهام زننده شکایت کند و کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا نیز قطعا با این رسانه برخورد خواهد کرد چرا که قوانین از پیش مشخص شده است.

گفتنی است؛ العربیه شبکه ضد ایرانی و وابسته به عربستان سعودی است که در زمینه های مختلف و مواضع مخالف جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.

کوته نظری این شبکه به قدری است که این گزارش را با یک عکس مربوط به تیم ملی فوتبال بانوان ایران منتشر کرده است که این قضیه نادرست بودن این خبر را می رساند.

در ضمن امیر حسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص انتشار این خبر در شبکه العربیه واکنش نشان داد و گفت: این ادعا کذب محض است و همیشه سعودی ها بعد از اینکه ایران در میادین مختلف پیروزی هایی را بدست می آورند سعی می کنند این موفقیت ها را کمرنگ جلوه دهند.

وی همچنین در خصوص اقدام فدراسیون فوتبال در خصوص نشر این خبر اظهار داشت: بلافاصله بعد از مشورت و مطرح کردن این موضوع با کمیته حقوقی فدارسیون فوتبال، از طریق مجاری قضایی پیگیری می کنیم و از این رسانه ضد ایرانی شکایت خواهیم کرد.

به هر روی این ادعاهای مضحک چیزی از ارزش های ملی پوشان فوتسال بانوان ایران نمی کاهد و نمی تواند قهرمانی تیم کشورمان را زیر سوال ببرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جهان نیوز:
دوست عزیز همان طور که در متن خبر به آن اشاره شد ، شبکه العربیه گزارش را با یک این عکس که مربوط به تیم ملی فوتبال بانوان ایران منتشر کرده است . به همین جهت همان عکس را کار کردیم تا به دروغ بودن خبر العربیه پی ببرید .
دو جنسی پادشاه و شاهزاده های عربستانند.
Iran, Islamic Republic of
به کوری عربها شیرزنان ایرانی قهرمان شدند
آرش
United States
درود بر شیرزنان مرگ بر حسودان
نادر
ایرانی ها در همه زمینه ها از عربها بهترند
نزاد پرستی چیز خوبی نیست. ازآل سعود متنفرم وحزب الله لبنان را دوست دارم وهردو هم عرب هستند. مگر امام زمان سلام الله علیه عرب نیست؟!
Romania
برادرم این حرومزاده ها خیلی چیزها می گن شما نباید بیان کنید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
من موندم كه اين كث... (رسانه آل سعود) از كجا فهميده؟!!!
سینا
برادر دشمن داخلی!!! از دشمن داخلی فهمیده! این ادعا هم نه از طرف العربیه که همین چند روز پیش یکی از کادر فنی پیشین تیم ملی فوتسال بانوان و فدراسیون فوتبال که از قهرمانی تیم ملی فوتسال به شدت ناراحت بود این قضیه رو مطرح کرد گزارش کامل این ادعا و مصحابه اون فرد با خبرگزاری مربوطه در سایت برنامه نود موجوده !! العربیه از اونجا فهمیده از دشمن داخلی!!
کمن
والا چی بگم ...
علیپور
کشورهای عرب سوسمارخور خجالت بکشید برید.....
گذاشتن این عکس با حجاب ناقص درست نیست
محسن
شما فرزندان ... شید!
چطور تونستن ..؟!
ابوالفضل
United States
اینا که دو جنسه نیستند ولی اگر هم باشند بهتر از تمامی ال سعود اند که حرامزاده هستند
محمد
کاری به حرفای اونا ندارم ان شاءالله به زودی جواب تمام موزی گریهای این حشرات موزی رو خواهیم داد .اما میخوام بدونم حضور ناموس شیعه توی ممالک کفر با این شکل و شمایل که وقتی هم برنده میشن مرد مدال گردنشون میندازه با کجای غیرت شیعه امام زمان ارواحنا فداه مطابقت داره .که بعدشم این مسائل پیش بیاد....شهدا کجایید ببینید اوضاع مملکتی رو که خونتونو برای حفظ ارزشهاش تقدیم کردید
وقتي به زنانشان اجازه راي دادن و رانندگي نمي دهند بايد هم از الگو شدن زن مسلمان ايراني بترسند و موضع گيري كنند.
کدام الگو اگه هرزگی الگو جنیفرلوپز از همه الگوتره
محمدامین
مرگ بر عربستان سعودی.این اهریمن خار و ذلیل مرده هیچغ غلطی نمیتونه بکنه.
گودرزی
کسی که به امام معصوم ما رحم نکند و نعوذ بالله ناسزا بگوید ما که جای خود داریم
اول اینکه آنها اگه راست میگن باید اول تحریم میکردند!!!!!!
دوم اینکه بزار از حسادت بترکند حسادت در ذات اینهاست چرا که با همین حسادت بود که علی را کنار زدند
علی
غلط کردن عوضیها. تیکه تیکه تون میکنیم . شما به چی تون می نازید ؟ وحشی های داعشی
اسی
نکنه راست گفته باشد کی میداند .