پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۰
۱۵

جسارت وزیر اماراتی به ایران

جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 414532
وزیر مشاور در امور خارجه امارات اذعان کرد که اعراب نمی‌توانند موفقیت‌های راهبردی ایران در خاورمیانه را ببینند و سکوت کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات در واکنش به تجاوز اعضای شورای همکاری با فرماندهی عربستان به یمن اعلام کرد که این عملیات سرآغاز همکاری اعراب خواهد بود.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «۲۴» امارات، قرقاش در توئیتر خود نوشت: هدف از عملیات «طوفان قاطع» و مشارکت امارات در آن بازگرداندن امنیت به یمن و حمایت از امنیت خلیج (فارس) از طریق دروازه یمن است.

وی در ادامه گفت: نمی‌توان بر تغییر راهبردی در منطقه به نفع ایران که حوثی‌ها نماینده‌اش هستند، سکوت کرد؛ اقدامات حوثی‌ها تمام گزینه‌های سیاسی را کنار زده است.

قرقاش سپس اعلام کرد امارات تحولات یمن را به شدت زیر نظر دارد و ابعاد استراتژیک آن را به خوبی درک می‌کند و امنیت یمن را بخشی از امنیت خلیج فارس می‌داند. وی افزود که عملیات طوفان قاطع سرآغاز جدیدی از همکاری عربی برای امنیت خاورمیانه است.

از ۶ عضو شورای همکاری فقط عُمان حاضر به مداخله نظامی در یمن نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چهار تا موشک سرگردان بخوره دبی درست میشه
رضا
اگی گفتی دمت گرم. اینا 4تا موشک بخوره تو دبی خودشونا خیس می کنن!
بهتره امارات کوچولو بدونه که اگه یه موشک بخوره به داخل خاکش تمام اقتصاد بادکنکی اون فرو میپاشه
پس بهتره با دم شیر بازی نکنه
شما امرای فاسد رفتنی هستید و ملتهای آزاده پیروز خواهند شد انقلاب ملت یمن سرآغاز سقوط حکومتهای فاسد و وابسته عربی خواهد بود
علی.
United States
نمیتواند ببیند چون چشمش کور شده است.
نمیتواند ببیند چون یک عمر خورده و خوابیده است و لنگ هایش را هوا کرده و مثل ایرانی ها دود چراغ نخورده تا علم را به تسخیر خود در آورد.
نمی توند ببیند چونکه هیچ کشور عربی نتوانسته و نخواهد توانست به این سطح از دانش دست پیدا کند.
نمیتواند ببیند که فرزند ناخلفشان (داعش) توسط سردار ایرانی به پایان راه خود نزدیک شده است.
و بسیاری از این نتوانستن ها که با اتمام ذخایر نفت تازه چهره زشت و بی رحمش را به تمام کشور های عربی نشان خواهد داد.
غلط کرده این وزیر اماراتی - فعلا بسوزن که سالهاس به دروغ میگن جزایر ما رو پس بدین... امارات به اندازه یه شهر کوچک ما هم نیست - امارت و قطر و کویت
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
این عربهای جاهل هنوز تو دهنی نخوردن که اینطوری قدقد میکنن.این مثلا طوفانتون واسه بچه شیعه ها اندازه فوت یه بچه هم نیست. ای نوادگان اعراب بادیه نشین جاهلیت! منتظر پاسخ کوبنده مسلمانان باشید.
محمود
جدی میگم .
اگه در حال صحبت کردن در مورد ایران یکی عدسه می کرد اون بیهوش می شد.!!!
France
عطسه
کاظم
Iran, Islamic Republic of
وقتى اب سر بالا بره قورباغه ابو عطا ميخونه
ایران یمن نیست . همین امتحان کنید شک نکنید
توفیقی از قزوین
وزیر اماراتی ایکاش بفهمند دوره حکام دست نشانده و مزدور عرب که قربانی شدن کودکان مظلوم فلسطینی را با خوشگذارانی به فراموشی برده اند ،خاتمه یافته و مسلمان چه شیعه و اهل سنت( مثل برادرانمان در حماس )خواهان عزت و استقلال گم شده خود هستند و شاید دیرتر از یمن و بحرین ولی قطعا حکام اماراتی و آل سعود و آل خلیفه روزی سزای اعمال ننگین خود ا پس خواهند داد
Germany
آقاي روحاني!!! خفه شديم از اينهمه عزتي كه برامون به ارمغان آوردي !!!!
فعلا كافيه
در واقع داره به قدرت ایران و عجز همه اعراب از مقابله با اون اعتراف می کنه. زورشون به ایران که نمی رسه میرن هوادارن ایران را در یمن و لبنان و سوریه و غزه تحت فشار قرار میدن. به قول سید حسن نصرالله ابنا تمام تلاششون را در سوریه و لبنان و عراق و حتی غزه کوچک و مقاوم کردند ولی هیچ کاری از پیش نبردن. سید حسن وعده داده که باز هم ملت یمن پیروز خواهند شد و وعده های سید حسن همیشه صادق بوده. همه اعراب و اسرائیل اینو میدونن.
پشه می خواست از روی یه درخت تناور بلند شه گفت ای درخت محکم وایستا که من دارم میرم! درخت گفت اصلا وقتی اومدی هم متوجه نشدم!
ای امارات! برای ملت ایران بزرگ، پشه ای بیش نیستی!