سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

شاه بیت روز سوم اجلاس تهران/ از شیطنت‌ تا نطق‌کوبنده آرمیتا+تصویر

چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 241732
آرمیتا با لحنی شیرین تروریست‌ها و حامیانشان را مخاطب قرار می‌دهد و می‌گوید: این آرمیتاست ، دختر یکی از هزاران شهید ایرانی، زنده و ایستاده‌ایم پای خون‌شان، برای ایران و برای آرمانشان؛ دستان پلیدی که خون پاک پدرم را ریختند بدانند نفرین شدگان و بدنامان تاریخ‌اند.
به گزارش جهان به نقل از آنا، به راستی آرمیتا رضایی‌نژاد امروز شاه بیت اجلاس غیرمتعهد‌ها بود.

وقتی آرمیتا در بین صدها خبرنگار قرار گرفت با رفتار‌های شیطنت آمیزو کودکانه‌اش مورد توجه عکاسان واقع شد، همه آنها می‌خواستند بدانند این کودک پنج ساله که در سه سالگی شاهد شهادت پدرش بوده چه می‌خواهد بگوید!
 
آرمیتا مشغول نقاشی کردن است و کاری به کسی ندارد، بی‌خیال از اینکه قرار است در مقابل این‌همه خبرنگار صحبت کند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000241/nf00241732-2.jpg
 
حالا مادر آرمیتا میکروفن پیش رویش را روشن می‌کند تا فرزندش با خبرنگاران کارکشته صحبت کند، خبرنگارانی که تا کنون فقط سیاستمداران و شخصیت‌های مهم در مقابلشان قرار گرفته!


 
آرمیتا با لحنی شیرین تروریست‌ها و حامیانشان را مخاطب قرار می‌دهد و می‌گوید: این آرمیتاست ، دختر یکی از هزاران شهید ایرانی، زنده و ایستاده‌ایم پای خون‌شان، برای ایران و برای آرمانشان؛ دستان پلیدی که خون پاک پدرم را ریختند بدانند نفرین شدگان و بدنامان تاریخ‌اند.
 
بعداز این اظهارات کوبنده که به دوزبان فارسی و انگلیسی توسط فرزند شهید رضایی نژاد قرائت شد، خبرنگاران حاضردر نشست که تحت تأثیر این سخنان قرار گرفته بودند به پا خواسته و بشدت این شاه بیت روز سوم اجلاس را تشویق کردند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000241/nf00241732-1.jpg
 
در این لحظه "ابوشادی " نماینده شورای خارجی و نماینده سابق مصر در آژانس انرژی اتمی که به شدت تحت تأثیر سخنان آرمیتا قرار گرفته بود ، به سمت جایگاه رفت و با اهدای شاخه‌ گل‌هایی به فرزندان شهدای هسته‌ای ، آرمیتا رضایی نژاد و علیرضا احمدی روشن، ابراز احساسات کرد.
 
پدر شهید احمدی روشن که تا آن لحظه شاهد این صحنه بود ، شاخه گلی به نماینده مصری داد و از وی قدر دانی کرد که این حرکت وی باعث تشویق حاضرین شد.
 
**حالا خانواده‌های شهدای علم و فن آوری به محیط باز محوطه اجلاس آمده اند، همان محلی که سند مظلومیت دانشمندان هسته‌ای کشور به نمایش درآمده، واکنش پدرو مادر شهید احمدی روشن همه را غافلگیر می‌کند، آنها که تاکنون این خودرو‌ها را از نزدیک ندیده‌اند، بغض‌های درگلوشان می‌شکفد و به شدت می‌بارند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000241/nf00241732-3.jpg
 
دراین لحظه بازهم حضار با اشک‌هایشان نشان می‌دهند که شاهد جانسوز ترین لحظات این اجلاس هستند.
 
**خبرنگار افغانستان با تمجید از میزبانی ایران در اجلاس سران کشورهای عدم تعهد اظهار کرده این میزبانی مطمعنا به نفع ایران است، چراکه همه پیشنهاداتی که این کشور در اجلاس مطرح کرد مورد قبول حاضرین قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ززابلی از بم
ارمیتای عزیز امیدوارم همیشه سرزنده و سلامت و شاداب باشی مطمین باش ملتی برای موفقیت وسلامتی تو دعا میکنند از خداوند میخواهم عمری به من دهد تا روزی موفقیت چشم گیر تورا ببینم ان روز روزیست که امریکا کور میشود.