جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ورود محموله جدید کمک‌های ایران به غزه

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۱۵
کد مطلب: 381737
محموله جدید کمک‌های انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای مردم غزه از طریق گذرگاه رفح وارد نوار غزه شد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، دهها تن دارو، لوازم پزشکی، مواد غذایی و نیازهای انسانی اهدایی جمهوری اسلامی ایران به مراکز درمانی و بیمارستانهای نوار غزه رسید، که مواد غذایی و نیازهای انسانی به دلیل آسیب دیدن مردم این منطقه در اثر تجاوزگری های اخیر رژیم صهیونیستی، در میان فلسطینی ها توزیع شد.

در حالی که هزاران مجروح فلسطینی قربانی ۵۱ روز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه هستند و بسیاری از آنها همچنان در بیمارستانها بسر می برند، محموله دارویی و لوازم پزشکی اهدایی جمهوری اسلامی ایران، مرهمی است بر درد مظلومان فلسطینی.

"عمر العزایزه" مدیر اداری جمعیت هلال احمر فلسطین امروز (دوشنبه) در گفت وگو با شبکه خبری العالم، گفت: من از طرف ملت محاصره شده فلسطین در نوار غزه از ملت ایران برای این کمکها تشکر و قدردانی می کنیم؛ این کمکها بزرگترین کمکی است که به نوار غزه اهدا شده است زیرا کمبودهای بخش پزشکی در غزه را مرتفع می کند. این کمکها نخستین کمکی نیست که ملت ایران ارسال می کند بلکه در روزهای گذشته و در تجاوزگریهای سابق نیز چنین کمکهایی به غزه از سوی ایرانی ها اهدا شده بود.

"صفاء حور" مسوول انبارها در جمعیت هلال احمر فلسطین نیز در به خبرنگار العالم، گفت: ما به این کمکها نیاز مبرم داشتیم و بخش پزشکی در غزه از نقص شدید دارو و لوازم پزشکی رنج می برد.

کمک های دیگر جمهوری اسلامی از قبیل فرش، پتو و مواد غذایی و همچنین کمک های نقدی پی در پی به دست آسیب دیدگان فلسطینی می رسد که تجاوزگری وحشیانه اسراییل خانه های آنها را ویران کرده و هزاران نفر از فلسطینیان را در داخل نوار غزه آواره کرده است.

"هشام سالم" رییس جمعیت باقیات الصالحات نیز در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم، اظهار داشت: ما در هنگام جنگ کمک های زیادی از جمهوری اسلامی ایران از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) دریافت کردیم و این کمکها را به اغلب آنانی که خانه هایشان تخریب شده، رساندیم.

۵۱ روز از عملیات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس، نوار غزه را به منطقه ای مصیبت زده و خونین تبدیل کرده که مستلزم همکاری مسلمانان برای بازگرداندن دوباره زندگی به مردم ستمدیده غزه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *