جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۱۱

شارلاتانیسم‌جدید‌ العربیه در جنگ‌یمن +عکس

چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب: 415135
شبکه خبری العربیه تصویری از خودروها و ادوات نظامی نابودشده منتشر کرد و مدعی شد این تصویر، نمایی از حملات جنگنده‌های سعودی به جنبش انصارالله است.
شارلاتانیسم‌جدید‌ العربیه در جنگ‌یمن +عکس
به گزارش جهان به نقل از فارس، «شبکه خبری العربیه عربستان سعودی، در صفحه توئیتر خود تصویری منتشر کرد که حاکی از گاف یا شارلاتانیزم خبری آن دارد».

به گزارش فارس، شبکه العربیه با انتشار عکس زیر مدعی شد که جنگنده‌های ائتلاف سعودی-عربی تعدادی از ادوات جنگی مربوط به نیروهای انصارلله را مورد هدف قرار داده‌اند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000415/nf00415135-1.jpg
زیرنویس عکس/ اختصاصی العربیه: عملیات توفان قاطع کاروان نظامی حوثی‌ها در صعده را نابود کرد

العربیه در حال مدعی است که این تصویر متعلق به حملات این روزهای عربستان به یمن است، که عکس، مربوط به جنگ خلیج فارس در سال ۱۹۹۱ است.

عکس زیر گویای ماهیت کار شبکه العربیه است:

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000415/nf00415135-2.jpg
عکس متعلق به ۸ مارس ۱۹۹۱

در روزهای گذشته شبکه‌های ضد مقاومت مانند شبکه بی‌بی‌سی، چندین گاف از همین جنس داده‌اند هرچند که برخی معتقدند این اقدامات غیرحرفه‌ای، دروغ آشکار رسانه‌ای است که عامدانه و با اهداف سیاسی مشخص منتشر می‌شود.

هفته گذشته نیز شبکه بی‌بی‌سی در توئیتر خود از سفر سردار قاسم سلیمانی به یمن خبر داد حال آنکه وی همان روز در مراسم عزاداری بیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهراء -سلام‌الله‌علیها- حاضر بود و تصاویر و فیلم آن منتشر شد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا
لازم نیست سرداربزرگوارشخصادرهمه مناطق درگیری حضورداشته باشد همین قدرکه افکاروتدابیربلندسردارکه برگرفته ازاندیشه امام وانقلاب وولی فقیه است درجای جای منطقه ودل مردم مسلمان حضورداردبرای دشمنان کافیست .
حران
Iran, Islamic Republic of
حرومزادن
بخدا دنیا داره به سمتی میره که هیچ شک و شبهه ای نباشه که حق و باطق کدومن مگر اینکه طرف یه مشکلی تو نطفه یا لقمه ای که خورده داشته باشه
مرتضی
خاک تو سر احمقش کنن من نمیدونم چطور این شبکه هنوز از سیستم گوگل ایمیج (سرچ تصویری) خبر نداره دیگه یه بچه هم میتونه راحت بفهمه این عکس الکیه چند وقت پیش هم منافقای احمق عکس (در) سایت مخفی هسته ای ایران رو منتشر کرده بودن که باز معلوم شد عکس مربوط به تبلیغات یه شرکت(در) سازی بود!
United Kingdom
خدا خیرتان بدهد تا میتوانید پته این ها را روی اب بریزید من وقتی عکس العربیه را در جای دیگری دیدم واقعا وحشت کردم
Germany
عربستان كارش تمومه ديگه و راه نجاتي هم نداره
دروغ عضوی از پیکر رسانه های وابسته به استکبار جهانی است.
بیایید همه برای ظهور آن حضرت دعا کنیم. مومنین و دوستداران حکومت خداوند بر روی زمین ، بیایید دعا کنیم.
الهم عجل لولیک الفرج
العربیه ! ها هاهاهاهاهاهاها
تماما" شبکه ورسانی علمی تخلیی وفکاهی !با مخطبان مشنگ گاهی بی ادب گاهی ابلهانه که تراوشات ذهن بیمار سران شکم کنده
که نشانگر طرز فکر عراب بخت برگشته که دشمن جهود وصهیونیسم خود را دوست می پندارند
به همین سادگی!
جاوید
اکنون دو نقطه مهم جهان( یمن و شام ) که در روایات از بروز مشکلاتی در آخر الزمان یاد شده است را داریم میبینیم انشاا... این حوادث که در آن چهره واقعی ظالمین و مظلومین مشخص شده است منجر به براندازی بساط حاکمان ظالمی چون شاه عربستان و ترکیه و مصر و بحرین و قطر و امارات و اردن و همپیمانان آنان خواهد شد و بالاخره به ظهور امام عصر عجل ا... منتهی خواهد شد . الیس الصبح بالغریب انشاا...
پایان خط سعودی کثیف
به امید حق سعودی کثیف و وهابی به نقطه پایان رسیده و بزودی شاهزادگان کثیف به جان هم خواهند افتاد و مبارزین مسلمان یمن پیروز خواهند شد .
نادر
Iran, Islamic Republic of
باتوكل برخداي بزرگ هميشه حق پيروزه و باطل نابود و اين هم يه دروغ ديگه كه خيلي زود و بدون هيچ دردسري افشا شد