شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

هاشمی از پسرش مهدی تمجید کرد

يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 448238
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: علی‌رغم آمادگی نیروهای تحصیلکرده وقتی شرکت تأسیسات دریایی با ابتکار فرزندم، مهدی هاشمی تأسیس شد، بعضی از مسئولان آن زمان نمی‌توانستند باور کنند که ایران می‌تواند در پروژه های دریایی حضور داشته باشد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی کشور به ظرفیت‌های ایجاد شده در دوران سازندگی برای استفاده بهتر و بیشتر از توانایی ایران از بنادر و ساز‌ه های دریایی اشاره کرد و گفت: در همان سال‌ها یکی از گزارش‌های مکرر، معطلی کشتی‌ها برای ورود به بنادر ایران بود که معمولاً هزینه‌های معطلی آنها بالا بود.
 
وی، استفاده از بستر دریا برای انتقال مواد انرژی‌زا به ویژه از طریق لوله را یکی دیگر از اهداف تأسیس و توجه به شرکت های تأسیسات دریایی در کشور عنوان کرد و گفت: علی‌رغم آمادگی نیروهای تحصیلکرده وقتی شرکت تأسیسات دریایی با ابتکار فرزندم، مهدی هاشمی تأسیس شد، بعضی از مسئولان آن زمان نمی‌توانستند باور کنند که ایران می‌تواند در پروژه های دریایی حضور داشته باشد.
 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام استفاده سریع‌تر برای برداشت از منابع مشترک با همسایه‌ها را یکی دیگر از اهداف تأسیس شرکت‌های دریایی دانست و گفت: این حق همه ایرانیان، حتی در نسل‌های آینده است که توانایی‌های بالقوه جوانان تحصیلکرده ایرانی را به فعلیت برساند.
 
بر اساس این گزارش در آغاز این دیدار، منوچهری مدیر عامل شرکت ضمن ارائه گزارشی از مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی کشور به نقش هاشمی رفسنجانی در سال‌های آغازین توجه به ساز‌ه های دریایی اشاره کرد و گفت: مهندسین این بخش از صنعت، فراموش نمی‌کنند که اگر میدان دادن شما به جوانان ایرانی نبود، شاید هنوز شاهد وابستگی کشور بودیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زرديني
مادرش براش بميره که اينقدر مهندس بوده.کاش حاج آقا دعاهاي بيشتري به گوشش خوانده بود شايد زودتر برگرده و نه تنها ايران بلکه جهاني را آباد کنه؟؟؟؟؟