سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۳

مشایی و احمدی نژاد در راه/تجمع حامیان هاشمی و اصلاح طلبان

شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب: 286139
اخبار درگوشی و شایعات خبری لحظه به لحظه در ستاد انتخابات کشور در میان خبرنگاران رد و بدل می شود و با نزدیک شدن به ساعات پایانی مهلت ثبت نام نامزدها این اخبار فروکش نکرده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، شایعات و اخبار تایید نشده ای در میان خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور به صورت درگوشی رد و بدل می شود که بخشی از آنها را در زیر می خوانید:

* در میان خبرنگاران در ستاد انتخابات شایعه شده است که اسفندیار رحیم مشایی به همراه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان برای ثبت نام در انتخابات راهی ستاد انتخابات کشور شده است.

* یکی از فرزندان هاشمی در گفتگو با یکی از خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات با تکذیب حرکت هاشمی به سمت ستاد انتخابات گفته است که پدرم هر روز بعد از خبر سراسری ساعت 2 سیما استراحت می کند و اکنون نیز حتما در حال استراحت است.

* معاونت اطلاع رسانی دولت خبرنگاران حوزه ریاست جمهوری را برای حضور در ستاد انتخابات کشور از صبح آفیش کرده است. گفته می شود این موضوع به دلیل حضور همزمان احمدی نژاد و مشایی در ستاد انتخابات وزارت کشور است.

* یگان ویژه نیروی انتظامی پیرامون ستاد انتخابات وزارت کشور برای حفظ امنیت حضور مسئولان استقرار پیدا کرده اند. خبرنگاران حاضر در حیاط وزارت کشور نیز به داخل محوطه ستاد انتخابات هدایت شده اند.

* تجمع چند ده نفره ای در مقابل درب ورودی ستاد انتخابیات کشور شکل گرفته شده است که گفته می شود این افراد هواداران آیت الله هاشمی رفسنجانی و اصلاح‌طلبان هستند.

* تجمع این افراد در مقابل ستاد انتخابات کشور باعث داغ شدن شایعات درباره احتمال ثبت نام آیت الله هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشائی شده است. این افراد شعارهایی با مضمون حمایت از اصلاح طلبان پس از خروج مسعود پزشکیان از ستاد انتخابات سر داده اند.

* تجمع کنندگان مقابل ستاد انتخابات کشور همزمان با ورود سعید جلیلی به این ستاد علیه وی شعار دادند. همچنین عده ای در مقابل این شعارها با استقبال از سعید جلیلی شعار الله اکبر سر دادند.

* همچنین گفته می شود برخی از تجمع کنندگان در مقابل ستاد انتخابات کشور منتظر ورود اسفندیار رحیم‌مشائی به منظور ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

بازار ثبت نام تا جایی در آخرین ساعات ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری داغ شده است که شاهد همزمانی ورود کاندیداها به این ستاد هستیم که از این میان می توان به حضور همزمان منوچهر متکی، محمدشریعتمداری، رامین مهمانپرست، سعید جلیلی و صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد. هم اکنون اکثر خبرنگاران از ستاد انتخابات کشور خارج شده و در مقابل درب ورودی منتظر ورود آیت الله هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشائی به منظور ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *