جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

اعلام هزینه اعزام به حج تمتع

شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 376436
معاون سازمان حج و زیارت از آغاز اعزام ۶۴ هزار زائر حج تمتع خبر داد و گفت: زائران تا اولویت ۱۰، بهمن سال ۸۴ امسال به سرزمین وحی اعزام می شوند.
به گزارش جهان؛‌ ناصر خدرنژاد در گفتگو با مهر در مورد اعزام زائران تمتع از فرودگاه امام خمینی(ره) افزود: چنانچه تا قبل از آغاز اعزام تمهیدات لازم اندیشیده شود پروازها به فرودگاه امام منتقل می شود اما در غیر اینصورت امسال نیز اعزام زائران از فرودگاه مهرآباد انجام خواهد شد.

وی افزود: در حج تمتع امسال ۶۴ هزار زائر در قالب ۴۵۷ کاروان اعزام می شوند که پروازهای رفت از ۱۴ شهریورماه آغاز و تا ۷ مهر ماه(۴ ذیحجه) ادامه دارد و عملیات بازگشت زائران نیز از از ۱۸ مهرماه (۱۵ دیحجه) آغاز و تا ۶ آبان ماه (سوم محرم)ادامه دارد.

معاون سازمان حج و زیارت تاکید کرد: حدود ۳ هزار نفر از کل زائران مربوط به نیروهای خدماتی و ستادی ، هیات پزشکی ، عوامل آشپزخانه و ... است که این افراد ۴ روز زودتر یعنی ۱۰ شهریور ماه اعزام می شوند.

خدرنژاد با اشاره به اینکه هزینه اعزام به سرزمین وحی در تمتع امسال از هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، تاکید کرد: هر زائر حج تمتع ۳۰۰ دلار دولتی ارز دریافت می کند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *