سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

آخر هفته با "موش‌های قاتل"

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 62027
فیلم‌های بشارت منجی، باران جهنمی، خواهم گریست، دزدان حیله‌گر، نویی و موش‌های قاتل در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود.
به گزارش مهر، فیلم تلویزیونی "باران جهنمی" پنجشنبه 29 مرداد ساعت 22 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. این فیلم محصول مشترک آمریکا و کانادا را کریستوفر تابوری سال 2007 با نقش‌آفرینی شری.جی ویلسن، پیتر لاکرویکس، اسکات هایلندز و آرون پارل ساخت و داستان آن درباره زن و مردی است که در شوک از دست دادن فرزندشان هستند.

فیلم سینمایی "بشارت منجی" جمعه 30 مرداد ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی نادر طالب‌زاده هفت سال از زندگی حضرت مسیح را روایت می‌کند. احمد سلیمان‌نیا نقش حضرت مسیح را بازی می‌کند و از دیگر بازیگران آن می‌توان به احمد نجفی، مینا باقری، فتحعلی اویسی، مرتضی ضرابی و ... اشاره کرد.

فیلم سینمایی "خواهم گریست" در دو قسمت پنجشنبه و جمعه 29 و 30 مرداد به ترتیب ساعت 23:40 و 17:30 از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم محصول ایتالیا است که جیان لوکا ماریا تاورلی با نقش‌آفرینی جورجیو تیراباسی، انیو فانتس تیچینی و آندریا تیدونا ساخت. داستان "خواهم گریست" درباره فردی به نام کاپیتان باسیل است که به پائول بورسلینو وکیل اطلاعاتی درباره قتل فرمانده پلیس بوریس جولیانو می‌دهد و ...

انیمیشن "دزدان حیله‌گر" هم جمعه 29 مردادماه ساعت 14:30 روی آنتن شبکه دو می‌رود. داستان این فیلم درباره دزدانی است که هر بار دست به دزدی می‌زنند، ولی موفق نمی‌شوند تا اینکه ...



نمایی از فیلم سینمایی "نویی"

شبکه سه به دلیل پخش مسابقات فوتبال فیلمی در روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 مرداد پخش نمی‌کند.

فیلم سینمایی "نویی" جمعه 30 مرداد ساعت 20:30 در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. این فیلم محصول ایسلند را داگور کاری سال 2003 بر مبنای فیلمنامه خودش و با نقش‌آفرینی توماس لمارکوئیس، لئوگونارسون، الین هاندز داتیر و پیتر اینرسن ساخت. این فیلم روایتگر داستان جوانی دبیرستانی به نام نویی است که همراه مادر پیر خود در یک شهر کوچک در ایسلند زندگی می‌کند.

فیلم سینمایی "موش‌های قاتل" جمعه 30 مرداد ساعت 14:20 روی آنتن شبکه تهران می‌رود. این فیلم محصول آمریکا را جان لافیا سال 2002 با نقش‌آفرینی مدچن آمیک، وینسنت اسپانو، شاون مایکل هوارد و داویه چیس ساخت. در خلاصه داستان"موش‌های قاتل" آمده است: انگشت دختری در یک فروشگاه لباس به وسیله موشی که زیر یک دست از لباس‌ها مخفی شده، زخمی می‌شود و ...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *