جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تعرفه اینترنت موبایل کاهش یافت

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۴۰
کد مطلب: 392771
در جلسه امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه اخیر اینترنت آزاد موبایل اصلاح شد و تعرفه از ۲.۵ ریال به ازای هر کیلوبایت به ۰.۵ ریال کاهش یافت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تعرفه جدید اینترنت همراه امروز در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بازنگری شد و رقم ۰.۵ ریال برای آن تصویب شد.

پیش از این، کمیسیون تنظیم مقررات، تعرفه آزاد اینترنت همراه را ۲.۵ ریال به ازای هر کیلوبایت تصویب کرده بود که پس از اعلام با واکنش رسانه‌ها نسب به گرانی تعرفه جدید همراه شد. پیش از جلسه تصمیم‌گیری کمیسیون، صحبت از تعیین تعرفه نیم ریال به ازای هر کیلوبایت اینترنت همراه بود.

به این ترتیب در حالیکه مصوبه به تائید اعضای کمیسیون رسیده بود و از سوی سخنگوی کمیسیون و معاون وزیر نیز اعلام عمومی شده بود اما وزیر ارتباطات از اصلاح و بازنگری تعرفه به دلیل نارضایتی عمومی خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با همین تعرفه هم فقط دو گیگابات ماهانه هم که حد اقل است مبلغ ناقابل 100 هزار تومان خواهد شد که باز رقمی باور نکردنی در سطح جهان نسبت به سطح درامد سرانه ایران است.