شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۸

بدرک واصل‌ شدن جلاد داعش‌+ عکس

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۲۳
کد مطلب: 382871
جلاد ِ داعش در سوریه، در منطقۀ کردنشین عین العرب واقع در شمال شرقی این کشور به هلاکت رسید.
به گزارش جهان به نقل از العالم، "خالد الروسی" از فرماندهان میدانی داعش، که شخصاً سر قربانیان خود را قطع می کرد، در منطقۀ کردنشین عین العرب در سوریه، به هلاکت رسید.

روزنامه کویتی "الرأی" در شماره روز یک شنبۀ خود، به نقل از منابع آگاه، نوشت: خالد الروسی، به همراه شماری از نیروهای تحت امر خود، به منزلی در منطقه عین العرب حمله کردند که مقر فرماندهی عملیات نیروهای حزب کارگردان کردستان بود، غافل از آن که نیروهای حزب کارگران کردستان، آن را منزل را بمب گذاری کرده اند و به محض ورود خالد العنزی و همراهانش، منزل منفجر شد.

خالد الروسی که نام اصلی او خالد العنزی و کویتی الاصل است، عموزادۀ "وجدی غنیم العنزی" معروف به "ابوعزام الکویتی" است که سال گذشته، در حملاتی ضد داعش، به هلاکت رسید.

العنزی، فعالیت های تروریستی خود را با پیوستن به القاعده در افغانستان آغاز کرد و به جنگ با نیروهای آمریکایی و دولت افغانستان پرداخت. پس از آن، به کویت بازگشت و در این کشور به زندان افتاد.

پس از آغاز جنگ علیه سوریه و سربازگیری گروه های تروریستی از کشورهای مختلف برای مبازره با دولت سوریه، العنزی به جبهه النصره پیوست. اما پس از مدتی، از این از گروه تروریستی جدا شد و به داعش پیوست.


خالد الروسي، جلاد داعش در سوريه

العنزی، که جلاد سازمان تروریستی داعش بود، به قطع سر قربانیان، شهره بود و یکی از عکس های او که دقیقا پس از بریدن سر یکی از کردهای سوریه گرفته شده است، سبب شهرت او شد. در این عکس، دستان العنزی آلوده به خون است و از سری که بریده، خون می چکد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا و پیامبران خدا و امامان معصوم علیه السلام بر او و همقطارانش باد
لعنت الله تعالی علیه
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بركساني كه نام اسلام عزيز كه دين رحمت ومهرباني است را بدنام كردند هرچند حق طلبان متوجه شدند اينها فقط نام اسلام را براي پوشش جناياتشان استفاده ميكنند واسلام مورد مقبول آمريكا وانگليسه وساخته خود آنهاست.
United States
با سلام

این یکی واقعا به جهنّم .. .
الهی شکربه درک واصل شد
Iran, Islamic Republic of
فی النار جهنم
Iran, Islamic Republic of
خداوندلعنتش كندوباشمربن ذي الجوشن محشوربگرداندانشائاله
حق طلب
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر کسانی که با سربریدن اسرا-خوردن گوشت مردگان- تجاوز به زنان مسلمان و انفجار اماکن مقدس وکشتن مردم بیگناه میخواهند آبروی دین اسلام راببرند وصهیونیست جنایتکار را خوشحال میکنند.