جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲۰

در خوابگاه‌های دختران دانشجو چه خبر است؟

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 154171
گفته می شود به دلیل عدم نظارت مسئولین ذیربط، فعالیت های فرقه ای، اعتیاد و فعالیت های انحرافی سیاسی در تعداد قابل توجهی از خوابگاه های دخترانه دانشگاه ها افزایش یافته است.

به گزارش مشرق به نقل از  هفته نامه ۹ دی، در اثر رها شدن فضای خوابگاه های دانشجویی دختران، کار به جایی رسیده که اخیرا تصاویری از همجنس بازی تعدادی از ساکنین در این خوابگاه ها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تو را بخدا دست از زندگي خصوصي مردم بر داريد جان هر كس دوست داريد باعث افت سايتتان ميشود هر كس را تو قبر خودش مي خوابانند و گناه كسي را به پاي ديگري نمي نويسند
Iran, Islamic Republic of
در جواب اين كامنت دوست محترمي كه گفته هر كسي را در قبرش ميخوابانند من پاسخ حضرت پيامبر(ص) را در حالت مشابه اين وضعيت بازگو ميكنم. (نقل به مضمون) ايشان فرمودند مثل اين مي ماند كه همه در يك كشتي نشسته باشند و يكي بگويد آن قسمت از كشتي كه مال من است را میخواهم سوراخ مي كنم.

عزيز من جامعه را به لجن كشوندند اون وقت تو ميگي قبرش جداست. آخه آتيش قبرشو داره تو قبر همه ميندازه.
Iran, Islamic Republic of
آدم برخی اظهار نظراتو که میشنوه از ناراحتی نمی دونه چی بگه
شمایی که اصلاح وضع خوابگاهها رو ورود به زندگی خصوصی مردم می دونی هنوز برات جا نیفتاده که جامعه مثل یک کشتی است که اگر کسی ضربه ای به آن وارد کند باعث خسران و ضرر کلیت اجتماع می شود؟
در ثانی به قول شاعر:

چو می بینی که نابینا و چاه است
اگر خاموش بنشینی گناه است
این گزارش یعنی سیستم های نظارتی در تمام سطوح یا رها گشته ، یا بی سرپرست شده و .... ؟ آخر چرا باید شاهد چنین رویدادهایی باشیم ؟ خود سیستم های نظارتی ( اگر داشته باشیم ) بایستی توسط یک سیستم عالیه تحت مدیریت مستقیم وزارت در هر وزارت خانه اداره شود.
Iran, Islamic Republic of
حماقت است چشم ببنديم .زندگي خصوصي چيه ؟ اين زندگي اجتماعيه. بوي فساد همه را مسموم ميكنه .
Iran, Islamic Republic of
در جواب بازدید کننده ای که گفته هر کس را در قبر خودش می خوابانند: زندگی خصوص افراد به خودشان مربوط است اما اگر کمی دقت کنی می فهمی که این یک مسئله اجتماعی است. خدا بدهد کمی بصیرت
Iran, Islamic Republic of
این از سستی و اهمال مسئولین دانشگاه ها در نظارت دقیق و دلسوزانه است
Iran, Islamic Republic of
اقا یا خانم محترم اجازه می دهید دختر خود شما با این افراد مرتبط شود و بعد بگویید با زندگی خصوصی افراد کاری نداشته باشد؟!!!
Iran, Islamic Republic of
این آقا که نظر می دهد که دست از زندگی خصوصی مردم بردارید ظاهراً متوجه نیست که وقتی این گونه تخلفات در بین تحصیل کردگان اتفاق می افتد مصیبت بزرگی است زیرا این تخلفات دامنه اش از خوابگاه دانشگاه به بیرون سرایت می کند و کل جامعه را منحرف می کند لذا باید واحد فرهنگی دانشگاهها با بودجه کافی و برنامه های خوب و مناسب به مبارزه با این انحرافات بپردازد .
چرا از وضعيت خوابگاه هاي پسران چيزي نمي نويسيد؟ مواد مخدر و انحرافات اخلاقي در آن جا هم بيداد ميكند.
Iran, Islamic Republic of
سلام من درخوابگاههای دانشجویی بعنوان کارشناس مذهبی برنامه اجرامیکنم .اگربدانید درخوابگاهها چه میگذرد تحت هیچ شرایطی دختران خود رابه دانشگاه در شهرهای دیگر نمیفرستید.اما متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد.دانشگاهها رها شده اند ومعلوم نیست مسئولین فرهنگی دانشگاهها چه می کنند؟
Iran, Islamic Republic of
دختران نسبت به پسران در برابر معضلات و انحرافات به مراتب آسیب پذیر تر هستند.
باید فکری کرد...
Iran, Islamic Republic of
سلام من خجالت می کشم مواردی
که در خوابگاهای ... می گذرد برایتان بازگو کنم البته خوابگاهای ...
هم مزید بر علته .....
مسولین هیچ نظارتی ندارند نمونه
اردوی مختلط دانشجویی
سیگار کشیدن خیلی عادیه
wireless برای استفاده از سایتهای
غیر مجاز......و خیلی موارد دیگر از همه مهمتر وضیعت پوشش خیلی زننده و مزاحمت های وقت غروب و پایان کلاسهای درس و برگشت در راه به خوابگاه.......
آدم باهوش!
درسته که هر کسی را تو قبر خودش میذارند ولی قبل از مرگ که همه با هم زندگی می کنند پس باید رعایت کنند.
Iran, Islamic Republic of
اون وقت اينها مي شن كارمندا و دكتر ها و وكلا ومهندسين آينده بله ؟؟؟؟بابا و مامانشون هم مي گن بميرم بچم تو تهرون تو غربت تو آلودگي تو نمي دونم كجا يا هر شهري داره درس مي خونه
Iran, Islamic Republic of
سلام همش از بی کفا یتی مسولینه
Iran, Islamic Republic of
اون آقا يا خانمي كه گفته " تو را بخدا دست از زندگي خصوصي مردم برداريد " بي شك خودش يكي از اونهاست كه در دانشگاهها بجاي درس خوندن به دنبال فساد و افساد هست و الا اينطور سخن نمي گفت يا از مفسدين حمايت نمي كرد . ميگي نه ؟ تحقيق كن مي فهمي .
Latvia
متاسفانه مدرك گرايي در ايران و اصرار بر اشتغال زنان و خروج آنها از خانه و پست شمردن جايگاه رفيع خانه داري و تربيت فرزندان بعنوان آينده سازان جامعه باعث كمرنگ شدن اخلاق و معنويت در كشور شده كه به نوبه خود فجايع بزرگي را در حال رقم زدن است !
United States
با سلام

به آن کاربری که گفتند هر کس را در قبر خودش میگذارند. مطمئن باشید من هم از بعضی افراط کاریها بدم می آید. فرض کنید اصلا نه عذاب قبر هست و نه آن دنیا. ولی آیا ما باید سلامت جامعه را ول کنیم؟ آیا باید هرکس خواست هروئین و هزار کثافت دیگر بکشد سلامت جامعه به خطر نمی افتد؟ آیا هر کس خواست دزدی و آدمکشی کند, ... کسی نباید کاری بکار او داشته باشد چون او را در قبر خودش میگذارند؟ یک دفعه بگوئید نیروی انتظامی را منحل کنند و در دادگاهها را ببندند چون هر کس را در قبر خودش میگذارند. شما همچین کشوری را سراغ دارید؟
Iran, Islamic Republic of
پدر و مادر های کم سواد ... ایرانی تصور می کنند دخترانشان را به یک شهر دور و به دامان پر مهر و محبت اساتید می فرستند در حالی که دانشگاه در انتقال تجربیات برخی دختران فاسد شهر های بزرگتر به بچه های کم سن و سال تازه وارد بلاتشبیه مثل زندان عمل می کند و هزار راه نرفته و هزار کار نکرده را چنان یاد دختران ... می دهد
مسابقه مدرک گرفتن تنها حسنش برای ما همین بوده است.