شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱۲
۱۰
حاشيه هاي سفر دولت به سمنان

ناراحتی نماینده ولی‌ فقیه از مشایی/ خواستگاری عجیب از رئیس جمهور!

شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب: 281071
وقتي رحيم مشايي در محل سخنراني رئيس جمهور در ورزشگاه تختي كنار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان نشست وي بسيار ناراحت به نظر مي رسيد و حاضر نشد با مشايي سخني بگويد. آيت الله شاهچراغي پس از اتمام سخنان رئيس جمهور به سرعت از محل سخنراني خارج شد تا با مشايي مواجه نشود.
ناراحتی نماینده ولی‌ فقیه از مشایی/ خواستگاری عجیب از رئیس جمهور!
به گزارش جهان،‌ کیهان در شماره امروز خود حاشیه هایی از سفر دولت به سمنان منتشر کرد که در ادامه می خوانید:

¤ در سفر احمدي نژاد به سمنان تنها ۸ تن از وزيران رئيس جمهور را همراهي كردند.

¤ با اينكه در اطلاعيه ها ديدار مردمي ساعت ۸:۳۰ اعلام شده بود اما رئيس جمهور ساعت ۱۲ظهر وارد ورزشگاه شد و به همين دليل بسياري از مردم ورزشگاه را ترك كرده بودند.

¤ اكثريت حاضران در مراسم استقبال را مردم شهميرزاد تشكيل مي دادند كه با انبوهي از پارچه نوشته ها و پلاكارد خواستار ارتقاي اين بخش به شهرستان بودند. رئيس جمهور در واكنش اين درخواستها گفت اجازه بدهيد دهستاني براي آن درست كنيم تا بتوان شهميرزاد را به شهرستان ارتقا داد.

¤ پس از پايان سخنراني رئيس جمهور، وي و همراهانش با تكان دادن پرچم جمهوري اسلامي همراه با مردم سرود «اي ايران» را همخواني كردند، پيش از اجراي سرود رئيس جمهور و همراهانش محل را ترك كردند و رحيم مشايي آخرين نفري بود كه با تأخير محل را ترك كرد، وي با حركات دست تلاش مي كرد با مردم ارتباط برقرار كند.

¤ وقتي رحيم مشايي در محل سخنراني رئيس جمهور در ورزشگاه تختي كنار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان نشست وي بسيار ناراحت به نظر مي رسيد و حاضر نشد با مشايي سخني بگويد آيت الله شاهچراغي پس از اتمام سخنان رئيس جمهور به سرعت از محل سخنراني خارج شد تا با مشايي مواجه نشود.

¤ استفاده مداوم و بي وقفه از سرودهاي ايران گرايي در مراسم استقبال و همايش «حماسه حضور» غيرعادي به نظر مي رسيد.

¤ در آغاز همايش حماسه حضور علي الحسيني سردار بازنشسته سپاه كه اينك همكاري نزديكي با دولت دارد با تأكيد بر رقم زدن حماسه سياسي در سال ۹۲ و نام بردن از رحيم مشايي تعجب همگان را برانگيخت.

¤ در پايان مراسم اهداي نشان هاي ايثار و دانش در همايش حماسه حضور پس از اينكه همراهان رئيس جمهور از جمله آقايان زريبافان و دكتر الهام از سن پايين آمدند رحيم مشايي در كنار رئيس جمهور ماند و دوباره همراه با جمعيت حاضر سرود اي ايران با صداي خواجه اميري را همخواني كردند كه حاضران اين رفتارها را انتخاباتي قلمداد كردند.

¤ پنجشنبه شب تعداد زيادي از مردم به ويژه جوانان مهديشهري در اعتراض قول مثبت رئيس جمهور براي ارتقاي بخش شهميرزاد از بخش هاي تابعه مهديشهر به شهرستان، مقابل استانداري و محل اقامت هيئت دولت تجمع كردند، تجمع كنندگان از رئيس جمهور خواستند قول خود را به مردم شهميرزاد پس بگيرد.

¤ پيرزني كه در محل ورزشگاه به استقبال رئيس جمهور آمده بود به خبرنگاران گفت: فرزندم و همسرش در يك آتش سوزي جان خود را از دست دادند و حالا از رئيس جمهور مي خواهم مرا عقد كند و با خود به تهران ببرد. اين پيرزن اين درخواست خود را خيلي جدي مطرح مي كرد كه موجب خنده خبرنگاران و ساير مردم شد.

¤ يكي از مسئولان دولت درگوشي به خبرنگار كيهان گفت: به آقاي شريعتمداري بگو كارت خيلي درست است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
سلام
فکر میکنم ای ایران با صدای مجید اخشابی بوده نه خواجه امیری
شهروند دامغانی - محمد
آقایان که به دامغان نیامدند ... در این چندین سال اخیــــر حق این شهر همینطور پایمال شده و با تاریخ 7000 ساله داره تبدیل به دهستان میشه.... جوانهای ما دارند مهاجرت میکنند و به سمنان و تهران و هرجایی که کار باشد میروند .... مردم هم به خاطر معطلی محل را ترک نکردند بلکه اصلا نیامدند چون حق و حقیقت را خوب میشناسند
نیاز های اساسی ما کجاست؟؟؟؟
زشته برادر هرچی باشه .اون ریئس جمهوره .ما باید به فرمایشات رهبرمان گوش دهیم . تا ان‌شاءالله تمام بشه .
Iran, Islamic Republic of
مضحک استکه سفرهای دو ساله رئیس سازمان بازرسی در شهرستانها انتخاباتی تلقی نمی شود اینکه دو سال است ولایتی را در صدا و سیما هر شب به نمایش می گذارند انتخابتی تلقی نمی شود اینکه دو سال است تمامی رسانه ها مواجب از شهرداری می گیرند انتخاباتی تلقی نمی شود ولی خواندن سرود ای ایران انتخاباتی تلقی می شود؟؟؟
من
احسنتم ضمنا جدبدا جهان نیوز هم بیشتر نظرات رو به نمایش میذاره این هم اتنخاباتی هس
موسی
آقای احمدی نزاد و برخی طرفدارانشان عادت کرده اند کارهای غلط خود را با کارهای غلط دیگران توجیه کنند!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگه مشايي رأي بياره قيمت ها چند برابر و ريخت و پاشها هم همين طور
به نظرم مشايي در بين تمام كانديدا ها با اخلاق تر از همه برخورد كرده تا حالا نشنيدم براي اينكه خودشو بالا ببره ديگري رو خراب كنه
حمید
بله از همه با اخلاق تر برخورد کرده دیگه بالاخره با نور در ارتباط هستند ایشون زشته که اخلاقشون بد باشه بعدشم جریان میتینگ سیاسی با بودجه بیت المال اخلاقیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امید
احمدی نژاد این ۸سال گذشته نقاب مشایی بوده حالامشایی میخادبدون نقاب برکرسی ریاست جمهوری بشینه