سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۰
هفته پاياني ليگ ستارگان قطر

حريف استقلال 8 گل خورد حريف پرسپوليس مساوی کرد!

دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب: 45567
حريف استقلال 8 گل خورد حريف پرسپوليس مساوی کرد!
به گزارش سرویس ورزشی جهان، هفته پاياني مسابقات فوتبال ليگ ستارگان قطر شب گذشته به پايان رسيد.

در اولين ديدار ديشب ام‌‌صلال حريف استقلال در ليگ قهرمانان آسيا در آستانه ديدار با اين تيم در تهران و در خانه خود به ديدار السد رفت كه ماحصل آن شكست 8 بر2 بود!

الغرافه قهرمان زودهنگام مسابقات و حريف پرسپوليس در مقابل تيم القطر به تساوي 2 بر 2 دست يافت.

نارنجي‌پوشان قطري كه روز چهارشنبه هفته جاري در مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا و از هفته چهارم به ديدار استقلال تهران مي‌روند، در اين بازي نمايشي بسيار ضعيف داشتند تا با بحران پا به تهران بگذارد.
گل‌هاي السد در اين بازي را پاسكال فيندونو بازيكن گينه‌اي در دقايق2 و 11، آگيمانگ اوپوكو بازيكن غنايي السد دردقايق33، 45 و 57، علي حسن عفيف در دقايق68 و 79 و مسعود الحمد در دقيقه 87 به ثمر رساندند و هر دو گل تيم ام‌صلال را ماگنو آلوز در دقايق 73 و 75 به ثمر رساند.
ام صلال با اين شكست 35 امتيازي باقي ماند و با ايستادن بر سكوي ششم مسابقات فوتبال ليگ ستارگان قطر به كار خود در اين رقابت‌ها پايان داد.
در گروه سوم مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا پس از الاتحاد 7 امتيازي، ام صلال با 6 امتياز، الجزيره با 2 امتياز و استقلال با يك امتياز در رده هاي بعدي قرار دارند.
ديدار برگشت دو تيم استقلال و ام‌صلال از هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا دوم ارديبهشت‌ماه سال جاري و از ساعت 16 در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

توقف الغرافه برابر القطر
در ديدار پاياني مسابقات ليگ ستارگان قطر، الغرافه قهرمان زودهنگام مسابقات و حريف پرسپوليس در مقابل تيم القطر به تساوي 2 بر 2 دست يافت.

در اين رقابت كه جنبه تشريفاتي داشت، براي تيم القطر مارسيو اوليويرا در دقايق 40 و 42 گلزني كرد و گل‌هاي تيم الغرافه توسط عثمان الاساس در دقيقه31 و كلمرسون در دقيقه 57 به ثمر رسيد.
در گروه دوم مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا الغرافه با تيم هاي پرسپوليس، الشباب عربستان و الشارجه امارات همگروه است. در اين گروه الغرافه پس از پرسپوليس و الشباب 7 امتيازي، با 3 امتياز بر سكوي سوم ايستاده است.

ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و الغرافه اول ارديبهشت‌ماه سال جاري در ورزشگاه دوحه برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *