پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
نماینده سابق کنگره آمریکا:

ایرانی‌ها دائم در حال مضحکه اوباما هستند

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۰
کد مطلب: 458273
یک نماینده سابق کنگره آمریکا در یادداشتی به شدت به رییس جمهور این کشور به خاطر اتخاذ مواضع انفعالی در مقابل ایران حمله نمود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «آلن  وست » نمانده سابق کنگره آمریکا در یادداشتی خاطر نشان ساخت که اقدام‌های ایران در قبال برجام و دیگر تحولات خاورمیانه موجب شده تصاویر اوباما رییس جمهور این کشور با تحقیر به طور روزانه در نشریات بین‌المللی  منتشر شود.
 
آلن وست در بخشی  از  یادداشت خود با اشاره به سخنان   « سید عباس عراقچی»  معاون وزیر خارجه ایران در پنجشنبه گذشته و هشدار وی در مورد این‌که  اگر  بازرسان آژانس تحقیقات خود در رابطه با گذشته برنامه هسته ای ایران را متوقف نکنند، ایران نیز اقدامات خود در راستای تعهد به برجام متوقف خواهد کرد و  نیز رای برجام در مجلس ایران و کوتاه آمدن اوباما در این زمینه  نوشت: ایرانی‌ها برجام را در مجلس خود به رای گذاشتند اما اوباما اجازه چنین کاری به سنا نداد. بعد از آن هم ایرانی‌ها آزمایش موشکی عماد را که خلاف برجام بود (ادعای نویسنده) را انجام دادند و تصاویر پایگاه زیر زمینی موشکی خود را به نمایش گذاشتند.
 
نماینده سابق کنگره امریکا در ادامه یادداشت خود عنوان کرد: نیروهای سپاه قدس ایران که در زمره گروه‌های تروریستی قرار دارند، در سوریه عملیات انجام می‌دهند اما بهترین و مستحکم ترین سرزنش ما از آن‌ها و داعش حضور در نشست‌های پیرامون  غییرهای اقلیمی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هر کسی که بخواهد با زبان زورگویی با ما صحبت کند ، کودکانمان با صدای بلند بدون تکلم ! پاسخش را خواهند داد