جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

رکورد اسرائیلی‌ها در اعتیاد به فیسبوک

سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 356474
دفتر شرکت فیسبوک در تل آویو اعلام کرد که رکورد بیشترین استفاده از این شبکه اجتماعی مربوط به شهرک نشینان صهیونیست در اراضی اشغالی فلسطین است.
به گزارش جهان به نقل از العالم، شرکت فیسبوک اطلاعاتی را درباره استفاده بیش از حد صهیونیستها از این شبکه اجتماعی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، هرکدام از شهرک نشینان صهیونیست به صورت میانگین ۱۰.۷ ساعت از وقت خود را در فیسبوک می گذراند، در حالی که میانگین استفاده ماهانه از فیسبوک در روسیه ۱۰.۳ ساعت و در آرژانتین ۸.۴ ساعت است.

همچنین اخیرا خبری منتشر شده است که رژیم صهیونیستی ۱۱۳ بار از فیسبوک اطلاعاتی را درباره ۱۳۲ نفر از کاربران این شبکه خواسته است که این شرکت هم به حدود نیمی از این درخواستها پاسخ داده است.

در اواخر سال ۲۰۱۳ هم حدود ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار کاربر واقعی صهیونیست در این شبکه اجتماعی فعال بودند. علاوه بر این تعداد کاربران زن صهیونیست بیشتر از مردان بوده است؛ به صورتیکه ۶۹ درصد از کاربران صهیونیست فیسبوک، زن هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *