جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت:

تازه ترین‌اخبار از اکران های نیمه شب سینما

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب: 436970
غلامرضا فرجی گفت: با توجه به استقبال خوبی که از طرح افطار تا سحر در ماه مبارک رمضان به عمل آمد متوجه شدیم که مردم با این سانس سینمایی ارتباط خوبی برقرار می کنند و امیدواریم بتوانیم این برنامه را تا پایان تابستان ادامه دهیم.
به گزارش جهان، سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: برای ادامه دادن سانس نیمه شب سینماها تا پایان تابستان منتظر پاسخ نیروی انتظامی هستیم.

غلامرضا فرجی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما درباره چگونگی ادامه یافتن سانس نیمه شب سینماها تا پایان تابستان افزود: در حال حاضر نامه ای به نیروی انتظامی نوشته ایم و منتظر پاسخ این نهاد هستیم.

وی گفت: با توجه به استقبال خوبی که از طرح افطار تا سحر در ماه مبارک رمضان به عمل آمد متوجه شدیم که مردم با این سانس سینمایی ارتباط خوبی برقرار می کنند و امیدواریم بتوانیم این برنامه را تا پایان تابستان ادامه دهیم.

فرجی درباره اکران «رستاخیز» افزود: برای اکران این فیلم سازمان سینمایی باید جواب نامه ای را که زده ایم بدهد و تا این لحظه خبری از اکران شدن این اثر به گوش نمی رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *