سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۲
۴

مرغ ارزان شد

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 406072
قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته کاهش یافته، ضمن اینکه بهای انواع ماهی نیز بدون تغییر بوده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، قیمت مرغ با افت ۲۰۰ تومانی نسبت به هفته قبل همراه بوده و در مراکز عمده فروشی به ۷۰۰۰ تومان رسیده است.

در همین زمینه مهدی یوسف‌خانی در گفتگو با مهر با اعلام این خبر گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی ۷۶۰۰ تومان و در مراکز عمده فروشی ۷۰۰۰ تومان است، ضمن اینکه برای فردا نیز قیمت آن با افت همراه خواهد بود.

به گفته وی، قیمت انواع ماهی نیز بدین شرح است: شیرجنوب ۲۱ هزار تومان، کپور ۱۶ هزار تومان، قزل‌آلا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرنیزه‌ای ۱۳ هزار تومان، تیلاپیا ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان، آمور جنوب ۲۳ هزار تومان، آزاد دزفولی ۸ هزار تومان و حلوای سیاه ۲۱ هزار تومان.

براساس این گزارش، قیمت گوشت گوساله نیز تا پایان سال‌جاری ثابت می‌ماند، در همین زمینه علی خندان روی‌جوان، رئیس اتحادیه گوشت گاوی به مهر گفت: قیمت این نوع گوشت حدود ۱۰ ماه است که ثابت مانده و در حال حاضر هرکیلوگرم گوشت گوساله به صورت مخلوط برای مصرف کننده به قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه دام زنده به اندازه کافی وجود دارد، افزود: قمیت‌ گوشت گوساله تا پایان سال ثابت می‌ماند.

به گزارش مهر، در مغازه‌های سطح شهر قیمت یک شانه تخم‌مرغ ۸ هزار تومان و قیمت ۳ عدد تخم‌مرغ نیز ۱۰۰۰ تومان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرغ گران شده. ارزان نشده.
نسبت به چند روز پیش 1000 تومان گران شده
هموطن
United States
دم عیدی و سال نو باز هم سریال همیشگی گران شدن مایحتاج اولیه مردم شروع شده این دولت چه تدبیری دارد؟؟؟؟ مردم را نا امید نکنید!!!!!!!!!!
خداکنه ارزون بشه
علی
توليد مرغ و تخم مرغ تو کشور بیش از مصرفش هستش. تو این روزا که قیمت همه چی با شیب ملایم داره بالا میره حتی نون سنگک و بربری و قیمت آب و برق ؛ قیمت مرغ مادر مرده داره با شیب ملایم کم میشه و این یه زنگ خطره چرا که تولید کنندگان این صنف دارن واقعا ورشکست میشن قضیه ای که در باره گاو و گوسفند هم داره اتفاق می افته و دامدارا دارن حیوونای مولُدشون رو میفرستن کشتارگاه و در نتیجه 2 سال دیگه ما به بزرگترین وارد کننده گوشت تبدیل می شیم. میوه ای مثل سیب هم همین وضعیت داره و رو دست تولید کننده مونده و ایضا سیب زمینی .و این است تدبیر دولت تدبیر و امید. کاش مسئولین امر وقت قدم زدن با وزرای امور خارجه سایر کشورها اون گوشه کنارا وقتی پیدا میکردن میگفتن ما یه کم مرغ مادر مرده اضافی داریم میخایم صادر کنیم شما نمیخاید؟؟ لااقل تولید کننده ورشکست نمی شد . بابا مرغای ما که حداقل تو کشور گینه و بولکینافاسو که مشتری داره