سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۹
۸

پهپاد آمریکایی که سپاه به روسیه هدیه داد

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 320743
فرمانده نیروی هوافضای سپاه یک فروند پهپاد اسکن ایگل ساخت سپاه را به فرمانده نیروی هوایی روسیه اهدا کرد.
پهپاد آمریکایی که سپاه به روسیه هدیه داد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سرلشکر خلبان ویکتورنیکولایویچ بوندرف فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه در دیدار با سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران در محل ستاد فرماندهی این نیرو با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های سپاه پاسداران اظهار داشت: نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران ظرفیت های بسیار بزرگی دارد و به توانمندی های بسیار بزرگ و چشمگیری رسیده است.

وی افزود: آنچه من امروز مشاهد کردم نمایانگر این موضوع است که سپاه خیلی جلوتر از زمان قدم برداشته است.

سردار حاجی‌زاده نیز در این دیدار با اشاره به مذاکرات انجام شده با فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه اظهار داشت: موضوعات مورد علاقه طرفین به خوبی در این نشست مورد بحث قرار گرفت که نتیجه مذاکرات بسیار خوب ارزیابی می شود.

وی با اشاره به اهدای یک نمونه واقعی از پهپاد اسکن ایگل ساخت سپاه پاسداران به روسیه افزود: پهپاد ساخته شده توسط سپاه نماد بخشی از توانمندی فنی و تکنیکی ایران اسلامی است که امروز یک نمونه واقعی از آنرا به عنوان هدیه به سرلشکر ویکتور نیکولایویچ بوندرف و مردم روسیه تقدیم کردیم.

همچنین در این دیدار فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک حلقه فیلم مربوط به رصد هوایی و دریایی تجهیزات و شناورهای نیروهای فرامنطقه ای در خلیج فارس را جهت اهدا به وزیر دفاع روسیه به ویکتور نیکولایویچ بندرف فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه تقدیم کرد.




 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بسيجي
خيلي تدبير درستي بود.
خیلی کار باحالی کردن.شاید بعضی ها بگن چرا مجهزشون کردیم.اما این پهباد که در مقابل قدرت نظامی روسیه هیچه.روسا دومین ارتش قدرتمند جهانند و اهدای پهباد ما به اونا نشونه عظمت نظامی ایرانه.چقدر دلم می خواست قیافه اوباما وقتی این خبرو میشنوه ببینم.این کار یه جور تلافی قضیه شیردال هم میشه!
موسوی
میشه بگین بجاش چی بهمون دادن ؟ s300
دوست داریم سردار خدیا حافظ حافظان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باش
امین
یادش بخیر یک زمانی همین روسیه دشمن شماره یک مملکت بود!!
حالا بهش پهپاد هدیه میدیم!!
Iran, Islamic Republic of
اونها به ما اس 300 ندادن اونوقت ما به اونها پهپاد میدیم؟
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
شهید تهرانی مقدم چه نگاهی داره می کنه از اون بالا به این داستان!
یعنی نظر اون چی می تونه باشه؟
Iran, Islamic Republic of
درمقابل کدام امتیاز تکنولئژی پهباد را دراختیارروسیه قرار دادیم؟!