پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

تحویل فوری پژو و سمند تاکسی به متقاضیان

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 449246
معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران از ثبت نام بیش از ۸ هزار تاکسی فرسوده در طرح نوسازی خبر داد.
به گزارش جهان، مهدی ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طبق تفاهم نامه با ایران صورت گرفته و قرار داد با ایران خودرو قرار است تعداد ده هزار پژو ۴۰۵ و سمند به رانندگان تاکسی‌های فرسوده تحویل داده شود؛این در حالی است ۲۰۰ پیش فاکتور صادر شده و به رانندگان تاکسی هایی که تمایل دارند به صورت نقدی خودروی شان را خریداری کنند در همین هفته خودروشان را تحویل خواهند گرفت.

وی افزود : طبق تفاهمنامه ستاد سوخت با بانک صادرات قرار است وام ۲۰۰ میلیون ریالی جهت خرید خودرو در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده پرداخت شود،البته در خصوص میزان سود وام اطلاعاتی نداریم اما سال گذشته سود وام ۱۵ درصد بوده است.

ابراهیمی اذعان کرد: از سال گذشته ۸ هزار راننده تاکسی در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده شهر تهران ثبت نام کردند و تاکنون ۳ هزار و ۴۰۰ تاکسی نو تحویل شده و حدود ۵ هزار خودرو در مرحله نوسازی قرار دارند؛ضمن آنکه در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده شهر تهران اولویت اسقاط و نوسازی با تاکسی پیکان ها است.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران در پایان بیان کرد:‌ در حال حاضر ۶ هزار و ۳۰۰ تاکسی پیکان فرسوده در شهر تهران وجود دارد که می بایست مالکان این دسته از وسایل نقلیه هر چه سریع تر نسبت به اسقاط و نوسازی تاکسی شان اقدام کنند و از این رو برابر مصوبه از دی ماه تاکسی پیکان ها حق تردد در شهر را ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *